• Ideas General
  • Scan and digitally store all your receipts

is deze feature alleen voor zakelijke gebruikers, want ik zou dit ook super graag willen gebruiken voor mijn eigen persoonlijke account.

Als ik naar de winkel ga en ik pin bij de kassa kan ik nergens terug in de beschrijving terug vinden wat ik nou precies heb gekocht... dit zou een super uitkomst zijn om dat goed bij te kunnen houden :D

@RICKERINO#119854 je kunt al bonnetjes toevoegen als bijlage bij transacties, bijvoorbeeld een bonnetje van de Albert Heijn, en bunq zoekt dan automatisch uit wat er op je bon staat. Als er bijvoorbeeld šŸŒ bananen op staan dan kun je vervolgens zoeken op "Bananen" en dan zal die transactie (met dit bonnetje) naar boven komen. Is dat wat je zoekt? 😁

Ja maar het zou nog handiger zijn wanneer je net zoals werd getoond je de bonnetje kan scannen en dat hij automatisch matcht met de transactie,
      heb nog wel is slingerende bonnetjes en dat ik die dan kan scannen en automatisch gematcht en bijgevoegd word bij de transactie

@Bastiaan#119873 Dat zou dus ook een super handige functie zijn voor de gewone gebruiker, hoop dat jullie hier naar willen kijken, zou dit super graag willen gebruiken. :D

Great idea . Fully support this - as I’m lazy.

Write a Reply...