• Ideas Payments
  • Selecteren en taggen in Insights

Heb gemerkt dat de knop “gebruik voor vergelijkbare betalingen” niet werkt bij pinapparaten op bijv. festivals/evenementen en alles onder “Algemen” zet. Is het een idee om in Insights meerdere transacties te kunnen selecteren en taggen? Gr Barry

@Barry-Lime-Llama#120125 Heb gemerkt dat als ik een maandelijkse betaling tag, die dan in volgende of vorige maanden niet automatisch naar de juiste categorie gezet wordt....

En waarom is er geen categorie Verzekeringen? En waarom kan ik zelf geen categorie toevoegen?

Nog geavanceerder; waarom kan ik een bedrag niet splitsen in meerdere categorieën?

Vandaag heb in opgemerkt dat al mijn re-tags in Insights van het onderwerp “algemeen” naar “vaste lasten” ook niet zijn opgeslagen... Dit is niet echt gebruikersvriendelijk

@Samzoiets#120237 Ik ben het met je eens dat er nog mogelijkheden zijn voor het uitbreiden van de categorieën. Sommige uitgaven passen eigenlijk nét niet in een dan de bestaande categorieën, hopelijk wordt dat in de toekomst uitgebreider 😊

Er is een topic over het toevoegen van 'custom' categorieën en categorieën die we missen. Misschien kun je daar upvoten en een reactie plaatsen wat jij graag toegevoegd wil zien? Het gaat dan om dit topic.

Write a Reply...