JobRookie
Hallo mijn administratief medewerker wil ik toegang geven tot bunq zodat ze de bonnetjes kan downloaden. Hoe regel ik dat?
Hallo mijn administratief medewerker wil ik toegang geven tot bunq zodat ze de bonnetjes kan downloaden. Hoe regel ik dat?
Same problem here 🤷🏼♂️
@Job-Violet-Bear#120379 She needs her own paid account for that. You can optionally consider enabling Auto Statement Export (€2/mo) which will automatically send the statements her way. 👍🙂
Het is toch absurd dat iedereen een betaalde persoonlijke rekening moet hebben om erin te komen?
You don't need a premium account per say. You can also register a travel card account to be added as a director. (You might not even have to order a card)
@noahlvb#129201 Directeur is natuurlijk iets heel anders dan een administratieve medewerker.
@F-Grooten-Holding-B-V-Blue-Dolphin#129197 Op zich niet gek dat een medewerker autoriseren geld kost. Zo’n account moet immers ook geadministreerd, bewaakt en beschermd worden. Een fee vind ik dus wel gerechtvaardigd.
Echter, ik ga met je mee dat het om meerdere redenen tikje raar is om daar een full fledged persoonlijk account nodig voor te hebben.
@JohnDo#129212 Mja iets als €0,50/mnd voor een zakelijke connect zonder privérekening vereisen zou al stukken fijner zijn. (Vroeger kon het gewoon met een Free account :P) Eventueel met staffelkorting als je veel werknemers toegang moet geven (tot verschillende rekeningen). €8/medewerker/mnd is een beetje gortig.
Eens. ik ben penningmeester van een vereniging met 15 verschillende afdelingen. Super handig connecten met de financieel afdeling verantwoordelijke,die ook nog regelmatig wisselen. Connect uit connect aan. Nu moeten deze vrijwilligers!! een 7,99 per maand account hebben. Kleine bijdrage kan ik begrijpen. Was zo blij met bunq. Ga maar weer eens rondkijken naar alternatieven.
Ik kan het allemaal niet volgen.... wij hebben een zakelijk account en -vergelijkbaar als eerdere reacties- de dringende behoefte om de administratie toegang te geven voor o.a. het kunnen doen van betalingen. Ook wij zijn bereid een klein bedrag te betalen voor extra gebruikers.
Kom op Bunq... een extra geautoriseerde gebruiker dient toch een basis feature te zijn voor een zakelijk account?!
@LIVP#129598 Ik wil me hierbij aansluiten! Factureer de kosten om werknemers rechten te geven bij de werkgever en niet bij de werknemers
Really need this
@Scouting-Erasmus-Oosterhout-Cyan-Jaguar#129507 Ik loop ook als penningmeester tegen dit probleem aan. Goedkopere alternatieven zijn er niet behalve speltakken een privé rekening te laten openen.
@noahlvb#129201 Een reiskaartaccount werkt niet bij connect verzoek, krijgt de regisseur het verzoek te upgraden naar premium voor €7,99 p/m.
Begrijp ik dat het met een zakelijke rekening niet mogelijk is een gemachtigde of derde persoon toegang te geven tot de rekening zonder hiervoor kosten te maken?
@Benedictus-Azure-Falcon#132989 Only directors can be added free of charge. The Connect feature nowadays requires a paid membership on both end.
@noahlvb#129201 Noah tu travailles pour punq tu et aussi du business plan
@Scouting-Erasmus-Oosterhout-Cyan-Jaguar#129507 Je kan er voor kiezen om afdelingen (medewerkers) toe te voegen als bedrijfs directeur. Wel één nadeel de medewerkers hebben wel inzage in alle rekeningen en zij moeten kiezen voor de gratis travel card.
@Scoutinggroep-John-McCormick-Aquamarine-Owl#133305 keep in mind that there can be only three directors as far as I know. So this might not be a solution for everyone.
Ik wil de rekening overdragen naar iemand anders binnen de Stichting hoe kan ikdat doen dat ik er helemaal uit stapt