• bunq.love komt tot een einde, of toch niet?

De meeste Nederlanders die tot vorige week Apple Pay wilden gebruiken i.c.m. bunq zijn vast bekend met bunq.love. Hierop kon je lezen hoe je toch stiekum gebruik kon maken van Apple Pay, ook al werd het nog niet ondersteund in Nederland (of andere landen).

Nu sta ik op het punt om de stekker uit bunq.love te trekken, en zal de site ophouden te bestaan. Mocht jij nu een goed idee hebben om bunq.love voort te zetten. Laat het dan even weten, want misschien (mits bunq er natuurlijk geen probleem mee heeft ;-) ) hoeft bunq.love niet tot een einde te komen en kan er nieuw leven in geblazen worden.

Mocht je een goed idee hebben, laat het maar achter in de comments en wie weet draag ik het domein (gratis, je zult de naam zelf moeten verlengen) over niet al te lange tijd wel aan jou over....

Ik dacht dat hier ook merch werd verkocht, kap je daarmee dan? Lijkt me dat echte fans dat misschien juist wel leuk vinden.

bunq zal het niet leuk vinden maar een publieke wishlist waar men kan stemmen?

@Mat64#121994 Eh....je krijgt de domeinnaam...en de Twitter handle mag je ook hebben van mij.

@Mat64#122085 Ik hoor het wel even, er gaat de komende paar weken nog niets gebeuren qua opzeggingen etc.

7 days later

Ik heb de website zojuist laten redirecten naar bunq.com ;-) Maar blijkbaar is dit antwoord te kort, dus ik type er nog maar even wat bij.

@Helmer#123712 Hi 👋🏼 Helmer!

Thanks for all the years of pleasure we got out of this site 😉👍.

Still hope http://shop.bunq.love/ will be reinstated by bunq 🌈.

Write a Reply...