Correctie. Zojuist weer in NL aangekomen en onderstaande melding gekregen. Badge blijft nu weer staan. Lijkt om onderstaande melding te gaan, ik vermoed toch een bug...
Still there... 😤
Heb er sinds een paar dagen ook last van. Verwijderen, opnieuw opstarten etc helpt niets.. ☹️
Wijnand Aaaannnndd it’s gone! 😀
Ik krijg opeens helemaal geen pushnotificaties meer op iOS van de bunq app; misschien dat er her en der iets niet helemaal lekker gaat :P
LvH Ja er lijkt iets niet helemaal goed te gaan met notificaties. Zo krijg ik al een tijd geen notificaties meer van berichten uit de private chat...
Weer terug uit het buitenland. Weer een badge nadat de ‘je hebt x bespaard met zerofx’ melding is weergegeven. Melding is weg, app geopend en alle pagina`s geladen maar de badge gaat niet weg. Tegelijkertijd nog steeds geen notificaties van chats met private support. Het begint inmiddels wel hinderlijk te worden...
I am running into the same issue. Just came back from abroad. Notification badge is not going away. 🤦🏻♂️
I have the same issue. Restarting, reinstalling doesn’t help. Stuck at ‘1’.
I have no idea which notification is causing it for me, as I’ve opened all of them and there is nothing to dismiss in the app.
Same problem here. Nothing helps to get it removed. Quite annoying.
Thomas Jeroen Niclas Manuel thank you for reporting this! We have now manually cleared the notification badge for you 👍
Ook hier hetzelfde probleem! Alles al geprobeerd. Op verzoek van support alle tabbladen ververst, telefoon opnieuw opgestart, app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar er blijft een ‘1’ staan. Ze hebben er een melding van gemaakt.
+1
Please keep me updated.
Hier das selbe Problem. Habe 2 Benachrichtigungen, finde diese aber nirgendwo. Die olle 2 nervt ganz schön, da ich jemand bin, der sowas immer gleich abarbeitet...
Matteo 🇬🇧🇮🇹 Top! Inderdaad verdwenen! Thanx 👍🏼
Matteo 🇬🇧🇮🇹 Please do the same for me!
Ach wie geil! Danke!!
Thanks!
Ook hier een 1-badge die ik met geen mogelijkheid wegkrijg. Hij staat er sinds ik een refund van een betaling ontvangen heb.
Emile Samuel David we cleared your notification badge too! 🌈
Same for me, please clear the badge for me as well.
Bei mir auch. Wie lässt sich das löschen?