• Business: platformen die bunq betaalverzoeken implementeren?

Hi all,

Ik wil graag facturen sturen aan mijn klanten, compleet met bunq betaalverzoeken.

Weten jullie of er platformen zijn die bunq betaalverzoeken implementeren? Ik zoek niet een online boekhoudprogramma, maar een facturatiedienst. factuursturen.nl komt in de buurt, die sturen een bijv. een iDeal link mee. bunq betaalverzoeken heb ik nog niet gezien. Lijkt me zo mooi :) Weet iemand een dienst die dit aanbiedt?

- Frank

5 days later

Volgensmij nog geen platformen. Maar ik heb het zelf gedaan met de API. Dus kijk daar eens naar.

Al eens gekeken naar moneybird? Kun je via Mollie zo naar je bunq rekening.

4 days later

Hi Boyd, gaaf dat je zelf een koppeling hebt genaakt. Is dat vanuit een bestaand (bekend) pakket of vanuit een zelf ontwikkeld pakket voor jullie facturatie?

Bestaand pakket. Wefact Hosting. Pakket host je zelf, dus geeft wat vrijheid om tegenaan te programmeren.

Inderdaad. Ik wil ook via Moneybird en dan Mollie overslaan. Die rekenen daar immers ook weer een bedrag voor en het duurt langer voordat het geld er is.

Iemand dit al geprogrammeerd voor Moneybird?

Ik zit zelf bij Factuursturen en heb ook gekozen om geen Mollie te gebruiken voor de additionele kosten. Als ik die tussenpersoon kan overslaan en via Factuursturen direct de factuur incl. bunq betaal verzoek kan doorsturen (in principe zelfde als Mollie, toch?), dan zou dat super zijn. :)

8 months later

is er een mogelijkheid dat je de code wil delen?

6 months later

@Liam-Indigo-Dolphin#38565 Hello!
                  How can we help you?

2 years later
                    Write a Reply...