Op de Zon B.V.Rookie
@JohnDo#124270 Merci, daar was ik al bang voor. Een losse pas gaat ook niet helpen hè? Je hebt toch de app nodig.
@JohnDo#124270 Merci, daar was ik al bang voor. Een losse pas gaat ook niet helpen hè? Je hebt toch de app nodig.
@Op-de-Zon-B-V-Aquamarine-Unicorn#124271 Een losse pas zou kunnen, wordt ook weleens geadviseerd door bunq 🌈 . Met een pas in je in elk geval als werknemer betalingen doen in een winkel... voor zover het saldo en ingestelde limieten dat toelaat natuurlijk. Voor online betalingen is altijd weer de app nodig.
@JohnDo#124274 Merci voor de goede uitleg!
Van Support heb ik gisteren gehoord dat de medewerker ook eerst een Travel Card account kan activeren, daarna kan de medewerker gekoppeld worden aan de zakelijke rekening. Kosten eenmalig €9,99 voor de card.
@Stichting-Begrafeniskoets-Grey-Dragon#124824 Aha, dat gaat dan wel via de bunq support neem ik aan. Normaal kan je met de Travel Card geen gedeelde bankrekeningen hebben.
@JeroenE#124841 nee, support doet voorkomen dat dit met standaard invite gaat werken.
@Stichting-Begrafeniskoets-Grey-Dragon#124842 Dan heeft support het mis. In dit topic kan je de veelgestelde vragen vinden: https://together.bunq.com/d/12958-bunq-travel-card-faqs
Onder de vraag "Are there restrictions to the bunq app when purchasing solely a bunq Travel Card" staat expliciet dat je geen verbinding kan maken met andere bankrekeningen.
ik heb veel documentatie en sites bekeken, maar deze is nieuw voor mij, vandaar mijn expliciete vraag hierover aan support.
ik ga ervan uit dat ze hun belofte gewoon waar maken.
@Stichting-Begrafeniskoets#124824 Hi 👋🏼,
Unfortunately I think Support 🤔 got it wrong here. To make any kind of connection, all parties need to have a paid membership.
Helaas lukt het niet om de nieuwe penningmeester te koppelen aan onze rekening. Heeft te maken met onze oude versie van het zakelijke account.
bunq is augustus 2017 een andere koers gaan volgen, en als kleine stichting kunnen wij die groei niet bijbenen.
Helaas komt hierdoor nu een einde aan ons bunq avontuur en in overleg met support wordt ons account nu gesloten.
We willen alle bunq medewerkers wel hartelijk bedanken voor de service van de afgelopen jaren, en dat we met trots jullie klant mochten zijn!
Allen bedankt.
Ik heb net nog een connect gemaakt met een nieuwe medewerker met een TravelCard abonnement.
Stap 1. Ik zette 8 euro op de TravelCard van de medewerker
Stap 2. Medewerker upgrade naar Premium
Stap 3. Connect verzoek verstuurd naar medewerker
Stap 4. Medewerker heeft connect geaccepteerd
Stap 5. Medewerker heeft connect weer gestopt
Stap 6. Medewerker voert downgrade uit naar TravelCard
Stap 7. Weer connect verzoek naar medewerker verstuurd
Stap 8. Medewerker kon nu wel accepteren in TravelCard abonnement
@Neil-Armstrong-Scouting-Groep-Indigo-Tiger#126169 Mooi man, workarounds vinden - well done. Hou er wel rekening mee dat bunq dat in de toekomst kan patchen en dat het dan niet meer werkt helaas.
@Neil-Armstrong-Scouting-Groep-Indigo-Tiger#126169 weet je zeker dat het Travel Card membership bij de medewerker al actief is? Premium loopt namelijk nog door tot het einde van facturatiemaand bij het wijzigen van abonnement.
Mogelijk wordt de Connect dan alsnog automatisch beëindigd.
Bij de vorige werknemer blijkt het een maand later nog steeds te functioneren
@Neil-Armstrong-Scouting-Groep-Indigo-Tiger#126219 Die medewerker ziet nu "Travel" staan als lidmaatschap bij "Profiel"->"Mijn lidmaatschap"?
@Neil-Armstrong-Scouting-Groep-Indigo-Tiger#126169 Smart thinking! ;)
But be aware that you pay upfront, so after downgrading you still be able to use the connect feature. The big question is what happens after a month ;) If I would have to guess, you will loose the Connect.