• Ideas
  • Disable notifications per sub-account

Ik zou het heel fijn vinden om de notificaties van mijn gedeelde rekeningen uit te kunnen zetten.

@Curt-Cyan-Kiwi#124906 Hi Curt,
    Bedankt voor je idee. Momenteel kun je de meldingen alleen in z'n geheel uitzetten. Echter snap ik dat het wel fijn zou zijn als je voor gedeelde rekeningen de optie zou krijgen.

4 months later

Heel graag. Al vanaf het begin vind ik het jammer dat dit niet mogelijk is.

Sluit ik me ook bij aan. Zou ideaal zijn om per rekening aan/uit te kunnen zetten.

a year later

Komt deze optie ooit nog?

Tim changed the title to Disable notifications per sub-account .
              2 years later

Ik sluit me hier bij aan. Per rekening meldingen beheren zou de in zijn.

@Ismael-Yellow-Penguin#270573 Morgenavond is er een nieuwe bunq update, wie weet wat ze aankondigen!

7 months later

bij (herhalende) overschrijvingen tussen rekeningen krijg je elke keer van beide rekeningen een melding. Zou fijn zijn als er meer te togglen viel. Bijvoorbeeld alleen bijschrijvingen, of afschrijvingen alleen boven een bepaald bedrag, of bij verdachte melding.

Normaal gesproken weet ik namelijk wel wanneer ik zelf geld uitgeef, en als een incasso loopt hoef ik er niet meer aan te denken. alleen wanneer het van een ander binnenkomt heb ik een seintje van nodig.

Write a Reply...