- John DoLegendCO2 Saver
Tja Helmer, zo zitten er nog meer foutjes in, maar die zijn gemeld hoor :) Persoonlijk ben ik niet zo van de consumentenbond, vind dat er wel meer fouten inzitten bij reviews van hun
Tja Helmer, zo zitten er nog meer foutjes in, maar die zijn gemeld hoor :) Persoonlijk ben ik niet zo van de consumentenbond, vind dat er wel meer fouten inzitten bij reviews van hun
Ze zeggen toch ook dat het een debit card is? Dat quote je zelfs letterlijk
Helemaal top nieuwe wereld dit zie je wel dat het anders kan dan alle grote banken normaal doen
Denk dat het consumentenbondpubliek haaks tegenover de gemiddelde bunqgebruiker staat, maar je bevindingen kwijt kan nooit kwaad!
Er staat echter ook dat je kan kiezen uit een creditcard Dennis (zie laatste woord).
Done, now we wait..
De Consumentenbond is iets voor oude mensen....zo enorm achterhaald.
Hmmm je ziet wel dat een groot deel van de consumentenbondleden 60+'ers is en dat beinvloedt hun verslaglegging. Maar ik zou niet zeggen dat het achterhaald is, ik vind het erg fijn dat ze bestaan.
Review submitted! 😎
Jep gaan we doen 🖒😚
@Rene-Maroon-Badger#6539 Omdat het via het mastercard netwerk loopt, je zal dus kunnen betalen waar ze alleen "credit" kaarten accepteren.
Misschien heeft iemand tijd om een simpele betaalrekening reviewsite te maken, want alle bestaande sites zijn erg verouderd volgensmij🙄 Krijgen mensen die op zoek zijn meteen een beter beeld van de kosten en ervaringen van de verschillende banken.