• Vraag over zakelijke rekening

Beste bunq ik heb bij jullie een privé en een zakelijke rekening geopend . Bij de zakelijke rekening als ik naar de profiel overzicht ga . Staan er twee soorten rekeningen een sub rekening en daaronder zakelijk . Nu heb ik wel een pas ontvangen van de sub rekening maar geen pas met de zakelijke rekening klopt dit?

Ik vraag me af of ik nog een pas krijg van mijn zakelijke rekening of dat ik de sub account moet zien als de zakelijke rekening .

Met vriendelijke groet, Machiel

@M-Kuijt-Multiservice-and-Training-Blue-Dragon#125792 Ik ben geen zakelijk gebruiker, dus ik ben er niet 100% zeker over, maar kun je die pas niet zelf aanvragen? Dat is hoe het werkt bij een privé rekening, via het ‘kaarten’ tabblad en dan een pas aanvragen en die koppelen aan een bepaalde rekening. Je zou dan ook de koppeling moeten kunnen veranderen in datzelfde tabblad, dan kun je een andere rekening koppelen aan de kaart die je al hebt. Hopelijk werkt dat ook voor zakelijk, succes!

@M-Kuijt-Multiservice-and-Training-Blue-Dragon#125792 Passen staan in principe los van rekeningen. Je kan namelijk op elk moment een andere rekening aan je pas koppelen. Je kan zelf nieuwe rekeningen openen binnen je account, en je kan ook zelf passen aanvragen. Hoeveel passen heb je aangevraagd?

Overigens heb je dit bericht gericht aan bunq (Beste bunq), maar je hebt dit bericht geplaatst op het together-forum.

Write a Reply...