• Bestaande accounts blijven gehandhaafd?

Ik heb zowel voor privé (met 2 pinpassen en een 8-tal rekeningen) als voor zakelijk (zonder pinpas en met 1 rekening) een account bij Bunq. Wat gebeurt er met deze accounts? Blijven de oude voorwaarden en kosten gehandhaafd of ben ik verplicht over te stappen op een nieuwe premium account?

Dat is jammer, ik wilde mijn zoon overhalen ook een bunq rekening te nemen. Graag overwegen om alleen een maestro card voor 2 euro oid weer in te stellen.

Dit betekend dat we als we onze pas willen behouden in de komende jaren naar premium moeten overgaan. Ik was echt een ambassadeur voor bunq maar dit kan ik niet verkopen.

Dat vind ik toch best slecht eigenlijk. Nu betalen we €5/maand voor drie rekeningen en twee passen. Als dus straks een pas verloopt gaan we ineens €12/maand betalen? Voor alleen die extra creditcard? Dat wordt dus exit bunq. jammer want we waren net overgestapt. Hier wordt ik dus niet blij van.

Dus met andere woorden uiteindelijk wordt je alsnog gedwongen premium te nemen!

Write a Reply...