• Limiet kredietkaart

Bizar dat er een limiet van 500 op zit. Ik probeer een betaling van 700 euro te verrichten maar kom er nu achter dat dit niet kan via Bunq. Ik zal dan ook het abonnement opzeggen.

Hey Rachid!

Onze Mastercard (een debit Mastercard, geen creditcard 👍) heeft verschillende limieten, ik zal ze hier hier even opsommen. 🤓

Wanneer je dus online of in een winkel een betaling wilt doen kan je dat tot €50.000,- doen 👍

Je kunt deze limieten zelf instellen in de instellingen van je pas, je ziet in dit topic hoe je dat kunt doen

Beste Koen, hartelijk dan voor uw reactie. Uiteraard heb ik het over de denkt MasterCard. In de instellingen zie ik echter toch de maximale limiet staan van 500 EURO. Ik kan niet hoger, wel lager. Kunt u dit zsm voor mij wijzigen? Ik dien dringend een bestelling te betalen. Bij voorbaat dank.

Hey Rachid,

Zou je even in de App Store of Google Play Store willen kijken of je de laatste versie van de app hebt? Dat zou het probleem op moeten lossen 👍

Inderdaad gelukt na de update. Ik vond het al vreemd. Is er nog een manier om de eur/usd koers te checken die Bunq hanteert?

Dit is niet mogelijk vooraf. Wel na een transactie in de transactiedetails.

Indien je vooraf de wisselkoers wilt kennen is revolut misschien een oplossing voor u. Hierbij kun je op voorhand USD/GBP/CHF etc aan je kaart koppelen.

In principe hanteert bunq de mastercard rate die ongeveer gelijk is aan de markt koers + 1,5% opslag.

Write a Reply...