SjousAce
Dan is dat een misser, want het lijkt juist bij de bestaande gebruikers, die zowel bunq als geen bunq gebruikers zijn omgekeerd te werken. Juist weg willen hierom.
Dan is dat een misser, want het lijkt juist bij de bestaande gebruikers, die zowel bunq als geen bunq gebruikers zijn omgekeerd te werken. Juist weg willen hierom.
@Antonius-Orange-Swan#129893
Een bunq gratis Travel Card membership is voldoende om een Slice-groep aan te maken of te joinen.
Je kunt naast transacties ook handmatig uitgaven toevoegen aan een Slice-groep.
Na het toevoegen klik je op "Bekijk Saldo's" en dan "Verreken alle uitgaven" om de Requests the versturen ๐๐ป
Leuk je toelichting, maar als je mij tekst leest, dan moet duidelijk zijn dat ik dit ook gedaan hebt, er geen request werden verstuurd. Alleen het verekening schema werd getoond. Wie hoeveel naar wie moest overmaken .
@Antonius-Orange-Swan#129928 Je krijgt inderdaad eerste een overzicht, daarna moet je nogmaals op "Verreken alle uitgaven" klikken om de Requests te versturen.
Gedaan , volgens mij. Want hij is nu afgesloten.
We gebruiken slice al jaren hรจ
Ik moet toegeven dat het er ook niet beter op is geworden, ik gebruikte slice niet vaak, maar als ik het gebruikte was het fijn. Maar na de integratie heb ik mijn vrienden niet zo gek gekregen om een bunq account aan te maken en testen we alternatieve apps. Erg jammer want slice werkte prima en zag er ook nog mooi uit.
@Antonius-Orange-Swan#129931 Dat is vreemd. Ik heb dit gisteravond getest en de request werd toen netjes ontvangen bij de andere persoon.
Deze persoon heeft een Travel Card membership.
@Bastiaan#129986 Maar het is het gehele concept wat er op achteruit is gegaan. Jammer hoor
@Niek#129955 Precies, het lijkt er op dat Bunq zich in de voet heeft geschoten met deze integratie
@Antonius-Orange-Swan#129988 Ik ben het met je eens dat het wat beter/gebruiksvriendelijker kan.
Het zou bijvoorbeeld mooi zijn als je ook mensen kunt toevoegen die geen klant bij bunq zijn. Bijvoorbeeld door enkel naam en emailadres of telefoonnummer in te voeren.
En het kunnen delen van Requests via WhatsApp/Telegram of email zou een goede toevoeging zijn.
Inderdaad ... mis slice ook. ben het met Bastiaan eens; oude functionaliteit en dan verdelen met "tikkies" dan ben je er. jammer dat deze functionaliteit er niet meer is. vandaag weer in een speadsheetje zitten klooien...