• Contant geld storten lukt niet

Om geld te storten bied ABN AMRO een optie aan om op een andere rekening dan ABN AMRO geld te storten. Na navraag bij de bank is dit alleen mogelijk op Schiphol.

Met goede moet heb ik me begeven naar Schiphol van uit Rotterdam. Sta in de rij te wachten, en zie inderdaad een persoon geld storten met een ING pas. Ik dacht mooi dit komt helemaal goed. Echter geen van mijn bunq passen bied optie aan om te storten. (Ik kan wel pinnen)

Na deze tegenvaller heb ik ABN AMRO gebeld. Automaat(code A205) werkt naar behoren. En nogmaals werd er bevestigd dat storten naar andere rekeningen op deze automaat geen probleem moet zijn.

Nog één maal getracht maar helaas lukte het niet.

Hoe is dit mogelijk?

Hi 👋 @NB-O#130178

Als het goed is kun je kiezen om handmatig het rekeningnummer in te voeren ipv de pas invoeren. Op die manier zou het moeten werken aangezien het rekeningnummer niet juist van de bunq pas kan worden gelezen door die betreffende automaten.

Oke ga ik deze middag nogmaals langs om dit te proberen. Zijn er mensen die dit op deze manier eerder hebben gedaan?

Valt me echt tegen hoe lastig het is om contant te storten voor normaal tarief.

Sander changed the title to Contant geld storten lukt niet.

@NB-O#130239 volgens wie is dat niet mogelijk?

bunq heeft zelf (helaas) geen automaten. Dat is een hele dure hobby en bunq probeert juist van cash weg te bewegen. Hierdoor zijn inderdaad de mogelijkheden van cash storten wat beperkt. Via de automaten van G4S schijnen meerdere gebruikers al geld gestort te hebben, de automaten van ABN heb ik zelf geen ervaring mee/ervaringen van gelezen. 🙂

Write a Reply...