Daniel đ»Ace
Ich denke Aufladung per Kreditkarte sollte nur eine Notlösung sein. Dank Sepa Instant Payments und kurzer Laufzeit bei normaler Sepa Ăberweisung können wir bunq diese unnötigen Kosten ersparen.
Ich denke Aufladung per Kreditkarte sollte nur eine Notlösung sein. Dank Sepa Instant Payments und kurzer Laufzeit bei normaler Sepa Ăberweisung können wir bunq diese unnötigen Kosten ersparen.
@Daniel-Silver-Swan-1809188677#131038
Revolut ne facture rien pour le mois ... Quelque chose ne va pas.
bunq ne m'envoie pas ce genre de messages.
Nous aimerions vous tenir au courant de quelques mises Ă jour que nous apportons Ă notre politique de confidentialitĂ© et notre politique relative aux cookies. Si vous avez des questions, nâhĂ©sitez pas Ă contacter notre Ă©quipe support via le chat de lâapplication.
Nous mettons à jour notre politique de confidentialité pour inclure des informations sur la façon dont vos données personnelles sont partagées avec :
(i) les instituts de crédit, pour nous aider à mieux évaluer votre situation financiÚre ; et
(ii) les plateformes de publicitĂ© et dâanalyse, Ă des fins marketing,
et pour vous expliquer comment vous pouvez désactiver le partage de ces données si vous le souhaitez. Vous trouverez la politique de confidentialité mise à jour ici.
Nous mettons aussi à jour notre politique relative aux cookies pour inclure plus de détails sur les cookies que nous utilisons et pour vous permettre de mieux gérer vos préférences en matiÚre de cookie ou de vous désinscrire si vous le souhaitez. Vous trouverez la politique relative aux cookies mise à jour ici.
Ces changements seront implémentés dans 1 semaine, le 5 novembre 2019.
Bonne journée.
LâĂ©quipe Revolut
Die vergoeding zou nog ergens op slaan, als het systeem feilloos zou werken. Ik heb er nu al 3 maanden op rij problemen mee en bunq komt alleen maar met: het komt door een algoritme voor fraude protectie bij de partner betaalverwerker, wacht 7 dagen en probeer het dan opnieuw. Je zal maar net op reis zijn... bunq lijkt vooralsnog niets te doen om dit probleem technisch op te lossen... đĄ
@Mtouch#131875 bunq komt alleen maar met: het komt door een algoritme voor fraude protectie bij de partner betaalverwerker
@Mtouch#131875 bunq lijkt vooralsnog niets te doen om dit probleem technisch op te lossen... đĄ
Wat verwacht je dat bunq doet als het probleem niet aan hun kant zit? đ đ€·ââïž Het enige dat ze in zo'n geval kunnen doen is de betaalverwerker benaderen en hopen dat die het snel oplossen... Het is niet alsof bunq even met een team developers daar naar binnen kan wandelen onder het mom van "We're here, we komen jullie shit even fixen voor jullie". đ
@Sander#131878 Je vergeet voor het gemak even dat ik dit probleem al 3 maanden op rij heb. Ik snap de fraudebescherming wel, maar die 7 dagen slaan nergens op, biedt dan een alternatieve methode aan om aan te tonen dat het wel een valide transactie betreft. Het 3D Secure proces wordt niet eens getriggerd. Verschuilen achter een partner en roepen dat je er niets aan kunt doen is ook een zwaktebod na zoân lange tijd. bunq biedt de dienst aan, dan is dat mijn aanspreekpunt lijkt me... Uit niets blijkt dat ze samen met die partner aan een oplossing werken, dan had ik er misschien iets meer vrede mee. Nu elke keer dat ik support benader krijg ik iemand anders te spreken die gewoon zijn schouders ophaalt en thatâs it...
@Mtouch#131880 ik vergeet helemaal niks. Ik weet alleen als software developer dat het een ramp is om van anderen afhankelijk te zijn in zulke gevallen; waardoor je je eigen klanten moet teleurstellen. bunq heeft geen inzicht in wat een ander bedrijf achter de schermen wel of niet doet, ze hebben geen invloed op de prioriteit die iets krijgt, dat zijn dingen die een partner zelf beslist. Dit is overigens ook de reden dat bunq het gros van het spul van grond af zelf bouwt: zie https://www.bunq.com/blog/one-year-at-bunq-as-a-self-taught-ios-developer. Dit geldt ook voor de backend etc.
Ja, het is uitermate vervelend, zeker na 3 maanden. Maar als bunq aangeeft dat ze het hebben gecontroleerd en het probleem niet bij hen ligt dan kunnen zij ook niks anders dan afwachten en de verwerker met enige regelmaat om een update vragen. bunq is inderdaad primair je contactpunt, helemaal eens, en dat je niet het gevoel hebt dat er iets gedaan wordt nu is iets wat bunq wellicht kan verbeteren.
Non ho capito che limiti ci sono. Dove grosso riassunto pagina bunq di queste spese aggiuntive ?
@Ferruccio-Golden-Panda#132698
Check the following topic: https://together.bunq.com/d/13577-top-up-your-account-with-a-credit-or-debit-card
Grazie
@Mtouch#131875 Does the cost affect also bunq to bunq card users ? If so that is insane...
@Ferruccio-Golden-Panda#133028 Yes it does. But it doesn't matter, because if you want to top up your account with your bunq card you could just use a bunq intern transaction. It's easier and faster.
And because topping up with a card owned by another person isn't possible topping up with another bunq card isn't even possible.
@Ferruccio-Golden-Panda#133028
Why would it be insane? The money still has to go through the Mastercard network and the payment processor so costs are still made. From bunq to bunq you can simply send money using requests or transfers.