JonathanChamp
Ik heb over een uur geleden van mijn bunq account naar mijn abnamro rekening 50, overboekt en het geeft aan dat de geld verzonden is maar in mijn abnamro is nog niks omtvangen.
Waarom duurt dit zo lang. Zal ik het nog krijgen?
Ik heb over een uur geleden van mijn bunq account naar mijn abnamro rekening 50, overboekt en het geeft aan dat de geld verzonden is maar in mijn abnamro is nog niks omtvangen.
Waarom duurt dit zo lang. Zal ik het nog krijgen?
*50,- euro
Overboeking naar andere bank duurt een dag. En als er een weekeinde tussenzit zelfs langer.
Hey allen!
Een overboeking tussen twee banken kan vrij snel verwerkt zijn, maar dit kan ook een dag duren zoals John inderdaad zegt 👍
Dit heeft te maken met de "batches" waar betalingen in verzonden en verwerkt worden.
Dus voor 14:00 overgemaakt, dan zou het eind van de middag nog bijgeschreven moeten worden bij ABN.
Hi Koen, is dat voor altijd zo? Dus als ik geld meteen nodig heb of moet sturen dan zal het altijd ten minste 1 dag duren.
Het duurt gemiddeld 24-72 uur voor mij om naar andere banken over te maken.
Andere banken ontvangen in batches. Over enkele uren staat het op uw rekening.
Dat is bij ALLE banken zo. Als je overigens vanaf een andere bank geld over wilt maken naar bunq, dan kan het WEL instant...via ideal ;-)