LvHWizard
- Edited
Please see bunq's update here.
Hallo,
Ik krijg opeens meldingen, in het Engels ipv Nederlands, dat een terugbetaalverzoek geweigerd zou zijn door de verkoper en dat ik eerst contact moet opnemen met de verkoper om een terugbetaling aan te vragen.
(Titel: Refund Request Declined
Tekst: <Bedrijf> declined your request of <bedrag gelijk aan hoogte betaling>. If you still need a refund, contact them first.)
Het ding is: ik heb helemaal geen refund aangevraagd. :P Het zijn gewoon betalingen van eerder op de avond die ik zelf heb gedaan en prima in orde was. En m’n app is verder ook in ‘t Nederlands, niet het Engels.
Is dit nog een bug door het overenthousiast werken aan de back-end, en daarmee een bekend probleem, of is dit een gevolg van de mess-up met de Travel Card eerder vandaag? De transacties zijn toevallig via de TC verlopen. Of is dit een nieuw/ander probleem? Hopen natuurlijk dat de bedrijven niet werkelijk een refund request hebben ontvangen, dat zou nogal onprofessioneel staan plus dadelijk denken ze nog dat je ze probeert op te lichten of worden orders geannuleerd. Niet handig. ;)