• Export a set of payments

Hello,

I wanted to make an overview of all payments. Filtered by service they have been paid to.
For example payments to health insurance etc etc. So for that i wanted to filter on name and export the result set into a PDF.
Now i dont see the option to export these. Also the export statement option seems to have either changed place or be removed. I can’t really find it. This for a joint account. The actual account its for is a private one and not a shared one.

If someone knows how to do this then please leave a guide below :)

Kind regards,
Jesse

@JesseB#133869 Het exporteren van een bankafschrift gaat door eerst de bankrekening te openen, dan instellingen en daarna export. Je kan daar alleen op basis van datum selecteren.

Individuele transacties kan je downloaden door die te openen en dan het download icoontje te gebruiken.

Verschillende transacties die je door middel van een zoekopdracht hebt gevonden kan je niet in 1 keer exporteren.

Heb je echt een PDF nodig met logo van bunq en al dat soort dingen? Als dat niet zo is kan je ook een CSV bestand exporteren en dan in je spreadsheetprogramma openen en daar filteren en eventueel printen.

@JeroenE#133897 Hey jeroen, een PDF met logo etc is niet nodig inderdaad, een CSV zou ook prima zijn. Het gaat mij er meer om dat ik 1 lijstje heb met alle bedragen van 1 merchant, het individueel opslaan is hierom ook gewoon te veel werk. Ik zal even kijken naar de CSV optie. Dankje :)

@JesseB#133968 Als je geen printje nodig hebt met een logo en stempel en dat soort dingen kan je het beste een export maken in CSV formaat. Je krijgt dan alle transacties. Als je die in een spreadsheet inleest kan je daar ook filteren op waardes, bijvoorbeeld de naam van de winkel waar je iets hebt gekocht of de omschrijving van een overschrijving en dat soort zaken. Afhankelijk van wat je precies zoekt is dat zelfs handiger dan de bunq app waar je niet te veel dingen tegelijk kan zoeken. Bijvoorbeeld een filter als overboeking aan "J. Jansen" met omschrijving "etentje" kan je niet in bunq maken.

En als je toch in een spreadsheet zit kan je daar ook makkelijk dingen doen als alle bedragen optellen πŸ‘

4 years later

Ik heb een Easy Savings account maar kan nergens de mogelijkheid vinden voor een CSV export. weet iemand hoe ik die kan krijgen?

@New-Red-Dragon-2824628554#290920 In de bunq app: Profiel > Accountancy > Exporteer rekeningoverzicht > Bestandsformaat.

Write a Reply...