BigBoss 🇪🇺Ace
@Casper-Orange-Zebra#135895
La carte 007 sera intéressante
@Casper-Orange-Zebra#135895
La carte 007 sera intéressante
Ali probably has #001 - I have #031
Ik heb nummer 216. Een hoop reacties, bedankt iedereen vandaag voor het reageren, voor zowel voor als tegenstanders van deze metal groene card. Feit blijft dat 1000 Bunqers de kaart besteld hebben en dat zijn mensen die bewust ervoor hebben gekozen. Ik hoop dat de mensen die heel erg tegen waren vandaag, het kunnen respecteren dat die wél een kaart hebben besteld. Dit is Bunq met een open community waarbij iedereen (gelukkig) aan kan geven waarom men wel of niet dit initiatief steunt.
#146 here 😄
639 hier, had graag 001 gehad 😀
Tom had #001 for all the hard work he put in this project. I've #000 (the number nobody but coders thinks of!)
@Ali#135999 I guessed right ☝️ number #000 did exist :) cool to hear that such a „Easter egg“ exist #programmer but is Toms real name Green? 😂
Could you tell us more about. Deactivating the green-card. How is the payment handled then?🤔
(I think it’s pretty dope that you are sometimes active in the community/forum👌)
Ich frage mich eher wer #420 hat :)
@Goldgamer#136006
Warum das?
Kan nog steeds geen card bestellen. Bunq app NL is nog niet ge-update in de Apple store. Nu ik niet meer de founder versie kan bestellen...... laat maar dan.
@Bareld-Red-Starfish#136017 Je moet de AppStore refreshed door bij updates het venster naar beneden te slepen
I have the number #105 :D
341 here 😏
508, da Apple.🤪