Amber 🇳🇱🇬🇧Wizard
@Esther-Orange-Unicorn#137171 Yay! Welcome to you too 🌳🌈
@Esther-Orange-Unicorn#137171 Yay! Welcome to you too 🌳🌈
@Esther-Orange-Unicorn#137171 Yes! Welcome to the club ;)
Funny thing; I bought a Christmas tree today. By buying one new one I planted 2 new ones.
@Esther-Orange-Unicorn#137171 Great to have you in our Green Team 💚... a place where the sky is clear and trees 🌳 grow fast 😉
@R#137176 Jeez, you spent 100 bucks on a christmas tree? ;)
@Roeshimi#137180 Well, and some decorations:p
Ich finde das ist eine super idee
@Tam#136354 Ist ja keine Spende, also gibts auch keine Spendenquittung.... Ich weiß nicht, wie es in den Niederlanden ist, aber als deutsches Unternehmen könnte bunq, als die spendende Partei, das Geld, was für die Bäume gespendet wird, absetzen. Also Win-Win-Win für bunq. 99€ bekommen, grünes Marketing betrieben, und dabei auch noch Steuern gespart. :D
Persoonlijk vind ik het een leuk idee maar slecht uitgevoerd.
Het zou fijn zijn om ook een aankoopverzekering aan te bieden van 60-90dagen en een aanvullende reisverzekering bij het boeken van je vakanties.
Dit sluit beter aan bij de concurrenten en maakt je stuk aantrekkelijker voor het product!
This is a great idea! And definitely realistic
Lush?
I would also appreciate if bunq would organize a special event for the support of green card and perhaps the people that would like to come and see the trees 🌲 they planted. For example the top contesters per country would get speciaal invite but also for then litel guys and girls that wanted to see some of the plantations like a live broadcast. That way we get more inspired and motivated to use the card even more.
@migst#138165 Ehmm yes, why would the LUSH be an odd pick?
And probably some more I forget, why wouldn’t the LUSH fit in with this. Of course it hasn’t to be everyone’s cup of tea.
The best thing would be if bunq could partner up with multiple green and ethical organizations and stores, that provide vastly different products, so that there would be something for everyone.
But in a way bunq doesn’t always have to have an partnership with companies; To get a discount yes, but planting extra trees no.
Bunq could select multiple green merchants that would result in more trees planted per transactions, however it would be more interesting for customers if there’s also a slight discount.
Nur, dass Lush lediglich seine Mitarbeiter nicht ordentlich behandelt
@mgst#138273 Well I’m not here to discuss individual companies, but which stores and companies would you like to see bunq partner up with for potential bunq Green Card special deals?
Bring this feature! 😍😍😍
Almost 100 high-fives, do I get an extra tree now? 😝
Does anybody have other suggestions for potential partnerships, for green card deals?
Hej! Ook ik heb de bunq green card aangeschaft en ben hem volop aan het gebruiken. Inderdaad lastig om de prijs te rechtvaardigen maar omdat ik bunq nog steeds een transparante bank vind ga ik ervan uit dat ze het prijsmodel kunnen toelichten (hint bunq 😉).
Zelf werk ik bij een B Corp, een B Corp is een bedrijf wat sociaal-maatschappelijke en duurzame impact creëert en dit ook meetbaar maakt en meet. B Corps zijn over de hele wereld te vinden en worden allemaal gekeurd door B Lab, de overkoepelende organisatie.
Ook wij kunnen de prijzen van onze producten verklaren en vertellen precies wat er met de opbrengsten wordt gedaan. Daarom vind ik persoonlijk het aanbieden van korting of deals niet passen bij de visie van de Green Card.
Wel zou het gaaf zijn als je een aankoop doet bij een duurzaam bedrijf (B Corp, biologisch gecertificeerd etc etc) dat er in plaats van 1 boom per €100 uitgeven, 2 bomen worden geplant (of iets in die trant). Een klein gebaar wat wij als wereldverbeteraars denk ik allemaal kunnen waarderen, zonder dat iemand er geld op in levert.
Daarnaast las ik nog iets over reizen met de Green Card en een annuleringsverzekering voor het vliegen. Hoe deze constructie er uit moet komen zien weet ik niet, maar we creëren in ieder geval al een positieve impact als we de vlucht kopen met de Green Card.
Dus bunq, denk er eens over na. 2 bomen planten als er een aankoop is gedaan bij een duurzaam bedrijf o.i.d. En ik ben nog steeds heel erg benieuwd hoe het kostenplaatje van de Green Card eruitziet voor jullie.
yesss the design is awesome and Iove idea
Ik sluit mij volledig aan bij ideeën in deze post. Ik ben groot bunq-fan maar heb de green card nog niet genomen ondanks dat ik enorm voorstander ben van het groene initiatief. Wat mij zou kunnen overhalen?
meer mogelijkheden om bomen te “sparen”. Waarom tellen enkel betalingen met de green card mee? Als ik 100 euro per jaar betaal wil ik dat al mijn betalingen meetellen. Dus ook de betalingen met maestro en iDeal (je ontkomt er in Nederland gewoon niet aan).
zoals anderen aangeven zou het mooi zijn om meer bomen te krijgen wanneer er verantwoord geshopt wordt, dus bij “groene”
Winkels, b-Corp etc.
duidelijkheid over de prijs. Dat er een meerprijs aan zit is duidelijk en begrijpelijk. De pas alleen al is vrij duur om te maken. Maar 99 per jaar?
de pas zal bij mij waarschijnlijk nooit gebruikt gaan worden doordat ik altijd betaal met Apple Pay. Misschien een variant aanbieden zonder fysieke pas, maar mét het planten van bomen. Dat is nog veel duurzamer!
Ik hoop dat jullie meelezen en het product verder gaan ontwikkelen, het initiatief is in ieder geval super!
Äh