TuttalinguaRookie
heb business account en ik wel een primium erbij hebben voor prive.
als ikeen accound ga toevoeren en ik gebruik hetzelfde mob nummer erkent bunq mijn business account en kom ik in een loop. wat moet ik doen?
heb business account en ik wel een primium erbij hebben voor prive.
als ikeen accound ga toevoeren en ik gebruik hetzelfde mob nummer erkent bunq mijn business account en kom ik in een loop. wat moet ik doen?
@Tuttalingua-Aquamarine-Turtle#138213 Je moet een ander mobiele nummer gebruiken bij aanmelding. Probeer dat eens?
@TwitNour#138214 Welke? ik heb 1 mobiel met 1 nummer
@Tuttalingua-Aquamarine-Turtle#138215 Gebruik je bij aanmelding toevallig ook hetzelfde e-mailadres? Zo ja, probeer dan een ander e-mailadres te gebruiken. Die mogen namelijk niet overeenkomen.
Hij vraagt niet eens een email address maar wel een tel num
@Tuttalingua-Aquamarine-Turtle#138217 Dan ben ik bang dat je toch een ander telefoonnummer dient op te geven. Die kan niet hetzelfde zijn als je business-account.
dat kan ik niet geloofen: Ali vij de bunq update schakelt tussen account met 1 telefoon. als dit niet kan is een HELE GROTE beperking: voor de belastingdienst MOET ik een prive account hebben op mijn naam en het zou betekend dat voor een sw beperking bij een ander bank moet gaan of een tweede telefoon moet kopen? dat kan toch niet waar zijn?!
@Tuttalingua-Aquamarine-Turtle#138219 Ik heb zelf ooit een business-account aangemaakt met hetzelfde telefoonnummer als mijn premium-account, toen was dat geen probleem. Daarom vind ik het gek dat het nu bij jou niet lukt. Het kan zijn dat dat veranderd is, maar dat lijkt mij heel onwaarschijnlijk. Ik ga dit even naar mijn contact binnen bunq terugkoppelen, dan hoor je z.s.m. van mij.
Thanks!!
@Tuttalingua-Aquamarine-Turtle#138221 Hi! Dit is omdat we bij bunq overboekingen eenvoudiger hebben gemaakt door overboekingen ook mogelijk te maken naar telefoonnummers en email adressen.
Op dit moment is je telefoonnummer gekoppeld aan je zakelijke rekening. Als je deze ontkoppelt (naar je bankrekening, settings, alias) dan komt hij weer beschikbaar om aan een andere rekening te koppelen :).
Hele goeie avond
Ik kan niet mijn bunq account aanmaken omdat ie zegt dat ik niet in Nederland ben maar ben er wel hoe kan dat dit ?
@New-Orange-Shark-2614082363#225478 Ik heb hetzelfde probleem. Is dit iets nieuws?
Kan iemand me helpen me account is geblokkeerd kom nergens meer op en niemand reageer via de mail. Me geld is bevroren en weet even niet wat ik moet doen nu.
@New-Orange-Shark-2614082363#225478 Sind in den Systemeinstellungen Sprache und Land korrekt eingestellt? Sind Sie weit genug von den Grenzen entfernt, oder logt sich das Telefon in einen Telefonmast ein, der im Grenzgebiet z.B zu Deutschland oder Belgien im Ausland steht?
@Robertus-Azure-Quokka#225500 Lesen Sie bitte meine Antwort an Emma und prüfen Sie, ob eventuell die Lösung für Sie auch zutrifft.