CerenRookie
Hoe kan het dat ik kan betalen zonder mijn pincode hoef in te voeren??
Hoe kan het dat ik kan betalen zonder mijn pincode hoef in te voeren??
Hi 👋 @Ceren-Indigo-Eagle#139037
Wat meer informatie zou welkom zijn. Betreft het een betaling met je pas of een overboeking via de app?
Hi! Het betreft een betaling met de pas!
@Ceren-Indigo-Eagle#139039 bedoel je toevallig het contactloos betalen? Dat kan inderdaad tot een relatief lage limiet zonder pincode. Voor grotere bedragen dien je altijd je pin in te voeren. 👍
@Ceren-Indigo-Eagle#139039
Betalingen zonder pincode zijn vaak mogelijk tot 25 euro bij contactloze of 'dip & go' betalingen. Dat laatste heb je vooral bij parkeerautomaten of tolwegen. Klopt het dat het een laag bedrag was?
@Ceren-Indigo-Eagle#139039 tevens kun je een automaat tegengekomen zijn die zonder pincode kan werken. waar was het precies?
Nee het betreft een hoog bedrag waarbij ik de kaart op de ouderwetse manier erin heb gestoken. Daar hoefde ik geen pincode in te toetsen en dat vond ik nogal gek. Zo kan iedereen met mijn creditcard een betaling doen
@Ceren-Indigo-Eagle#139044
Dat lijkt mij niet de bedoeling. Neem anders even contact op met privé support, die kunnen misschien meer zien wat betreft de transactie. Ga hiervoor naar het tabblad help > 'Chat met Support'.
@Tim#139045 Bedankt voor de snelle reactie en de hulp!!