• It's happening: bunq Update #8!

What time is the update? 20.00?

toch jammer dat er deze keer geen live stream is te bekijken. vind dat wel een meerwaarde, zeker omdat je de nieuwe opties meteen live ziet uitgelegd. om via twitter enz te lezen is toch een static optie. Doe zoals mijn andere voorbeeld in deze Apple en gewoon streamen ;-)

Er is nog nooit een stream geweest, en de video is vaak dezelfde avond/nacht al beschikbaar dus dan kun je het alsnog kijken. 😁

Will there be a video recording of the event?

@Gregoire-Pink-Eagle#24645 Normally after a couple hours / days

For sure there will be a link posted here.

Heel mooi maar BUNq.me is bij mij niet af te ronden, want het email adres is al in gebruik. Ja dat klopt, want dat is van mij. Hoe nu te handelen?

@Gerrit-Navy-Akita#24661 Ik had hetzelfde. Gewoon via de bunq app en dan moet het goed komen! 👌

Vraag tussendoor, de app is geüpdatet maar zie de darkmode helaas nog niet terug in de Android-Versie van de app. Iemand met hetzelfde issue of een oplossing?

@Wasdroger#24668 Hoi Peter! Het zit onder "Beveiliging en Instellingen" en dan gelijk bovenaan 👍...

Still no Darkmode in the new update. At least not able to find it...

@UNCODED#24676 Dark Mode is available. Go to your profile, security and setting and then Dark Mode:)

@Tim-Orange-Lynx#24677 Nope its not there. And im up to date.