• API Ideas
  • Koppeling Bunq en Bux.

Is het wellicht een idee om via Bux een directe link met de beleggingen in Bux te maken. Zo kan de gebruiker van Bunq fondsen kiezen waarin Bunq het geld investeerd. Daarnaast zouden gebruikers van Bux en Bunq, toegang kunnen krijgen tot 1 dashboard waarin zowel beleggingen als overige geldzaken inzichtelijk zijn..

Als beide, jonge & "nieuwe stijl" financial tools met een soortgelijke visie, zie ik(als gebruiker van beide), een samenwerking als een mooie kans voor beide.

Ik ben geen medewerker van bunq.

Probleem van uw idee is, dat geen recht doet aan andere zoals Lynx, Flatex of DEGIRO. Ik heb slechte ervaringen met Bux dus van mij hoeft het niet. Schept ook een precedent. Waarom Bux wel en andere aanbieders niet?

In dit geval zou ik willen pleitten voor toegang tot diverse van dergelijke tools, ik denk dat dit via een API best mogelijk zou moeten zijn.

@Rene-Pink-Turtle#140074 idd, als je het dan zou willen zou je die partijen zelf moeten aanschrijven. Het staat hun immers vrij om een koppeling met de api van bunq te maken.

Bux is toch niet “nieuwe stijl”? Die verhandelen toch gewoon extreem hoog risico CFD’s net zoals platforms als Plus500...? Daar is niets nieuws aan en ik zie eigenlijk juist weinig soortgelijke visie, zeker omdat veel van die toko’s er behoorlijk dubieuze algoritmes en open/close/suspend opties op nahouden imho, maar afijn - dat kan aan mij liggen.

@LH-Black-Wolf#140112 Ze hebben nu ook app waarmee je in je gratis in aandelen kunt handelen.

@Leonwolv#140144 Een kleine correctie het kost 1 euro per maand.

Write a Reply...