• Ideas
  • Waar is zwart gebleven?

We kunnen prachtige kleuren geven aan onze rekeningen.... Behalve 'ouderwets' zwart :)

Heb een aantal rekeningen eerder aangevraagd die zijn gewoon zwart zijn en een aantal nieuwe die zijn noodgedwongen grijs zijn omdat zwart er niet (meer) bij staat. :((

Weet niet of er nog meer bunqers zijn die dit op prijs zouden stellen, maar het zou mijn overzicht er weer strak uit laten zien :)

Marco gebruik je die rekening dan voor je afdrachten aan de Belastingdienst? ;)

Je zou een zwarte afbeelding kunnen gebruiken.

Ik zou zwart zeker op prijs stellen. Heb ik maanden geleden al met support besproken. Maar het is blijkbaar lastig om door te voeren. Of misschien past het niet in een ietwat doorgeschoten kleuren filosofie.

@Rik: Hehe, nee, zoveel staat er niet op

3 months later

Zou early dew ook op prijs stellen ivm onze inrichting :d

Ik wil graag zelf de kleur kiezen uit het kleuernspectrum van mijn telefoon.

Beetje onzinnig, maar toch +1

12 days later

Niet specifiek zwart, maar misschien een idee om gewoon een kleurenkiezer met het volledige kleurenspectrum te gebruiken? Dan zijn alle kleuren eigenlijk mogelijk, en moeten we niet kiezen uit vooraf - door bunq - gedefiniëerde kleuren.

Waarom geen foto gebruiken? Visueel sterker.

Je kunt ook zwarte foto maken, of gebruiken. Opgelost?

Kleurenkiezer zou idd helemáál top zijn!

5 days later

Hey everyone!

I checked today and it seems like Orange is the New Black 😬

6 days later
                          2 years later
                          Write a Reply...