• Export of receipts

Ik gebruik de optie om bonnen te fotograferen. En deze later als pdf op te slaan maar nu exporteert hij de bonnen niet meer mee. Ik krijg alleen een transactie overzicht zonder bonnen. Wat kan ik doen?

Hi @Oview-nl-Teal-Owl#140610

Het exporteren van de bonnen kan alleen via de API van bunq. Het is niet de bedoeling dat deze ook worden geëxporteerd via een bankafschrift, ondanks dat het wel een goed idee is. Het idee staat al op de wensenlijst van bunq en die kun je hier vinden en ondersteunen met een high-five/reactie: https://together.bunq.com/d/22199-export-receipts-with-a-bank-statement

25 days later

Tim, stap 5 van van de online uitleg geeft duidelijk aan dat de bonnetjes geëxporteerd kunne worden, als bijlage bij een mail. Maar die functie werkt helemaal niet zo in de bunq app. Je geeft aan dat het een mooi nieuw idee is, maar het is iets wat gewoon wordt beloofd op de site van bunq

@RETC-Holding-B-V-Cyan-Panda#144351 Klopt maar dit betreft specifiek de bonnetjes die zijn gescant met de 'scan facturen' feature en niet bonnetjes die je handmatig koppeld aan transacties. Daarnaast attendeer ik je er graag op dat ik geen medewerker (blauw icoon) ben van bunq maar alleen een vrijwillig community moderator(paars icoon). Indien je ervan overtuigd bent dat deze feature niet zo werkt als bedoelt zou ik je aanraden het als bug te melden via de support chat.

@Tim#144353 Thanks Tim!
          Helaas: ook die bonnen komen er niet uit :,-(
          Ik heb t al gemeld bij Support.
          👍👍

a year later

Eindelijk ben ik zover dat ik al mijn facturen heb toegevoegd onder alle betalingen voor de volgende kwartaal aangifte die ik naar mijn boekhouder wil sturen. Bij het exporteren blijft die hangen!!
            Ik betaal maandelijks een behoorlijk bedrag voor al deze functies.
            What to do??
            (Bij dit bericht staat "prive rekening" maar het gaat over mijn zakelijke rekening)

16 days later

Wat een gedoe, werkt totaal niet naar behoren. Ik denk dat ik maar weer naar een andere bank overstap.....

Ik ben me ook het spoor bijster. Via de app alleen maar reacties in het Engels en kom er niet uit.
                Mijn accountant heeft de bonnetjes nodig, die ik na het scanne nallang heb weggegooid...

2 years later
                  Write a Reply...