• Ideas
  • Overzicht van uitgaven + totaalbedrag van alle rekeningen/ Expense overview and account totals

Is Bunq van plan om in de nabije toekomst een feature in te bouwen om een overzicht te krijgen van je uitgaven in verschillende categorieen? Net als de Grip app van ABN bijv. Ik weet dat je verschillende rekeningen kan openen en dat als categorieen kan beschouwen maar heb zie mijn saldo liever als totaal bedrag en dan onderverdeeld (tenzij ik spaar voor iets groots als een vakantie). Dat is overigens ook iets wat ik mis bij Bunq: een opsomming van het geld op alle rekeningen. Ik weet nu nooit hoeveel geld ik totaal heb.

Hoi Martine,

Laat ik beiden gelijk even voor je op de wishlist zetten 📝 👍

Zou je de categorieën bijvoorbeeld graag zelf instellen of wil je dat wij een setje maken en jij het toe kan wijzen? 🤔

+1 voor het idee! Ben al tijdje opzoek naar manier om dit te doen. De Uitgave overzicht van Rabobank niet erg handig en geen mobiele versie van.

@Koen, waarom niet een mix van allebei? Aantal standaard categorieën en dan dat we zelf kunnen aanvullen met ons eigen custom categorieën.

+1 voor deze functie en +1 voor standaard categorieën en de mogelijkheid om er zelf toe te voegen 😁

a month later
          7 months later

Is hier al iets meer over bekend?

Hoi! We hebben zelf nog geen uitgaveoverzicht, onze API maakt het in ieder geval wel mogelijk voor anderen om dit te maken. 😄 Zo werkt bijvoorbeeld Bittiq met onze API.

We hebben het totaalsaldo inmiddels geïmplementeerd in het overzichtscherm in de app 😄

Also really want this functionality!! It will make move to Bunq completely

@Koen hoe betrouwbaar is Bittiq om hier je financiën aan toe te vertrouwen?

a month later

Zou echt een mooie plus zijn als dit in de app wordt ingebouwd. Gewoon simpel overzichtje wat je per maand aan een aantal standaerdcategorieën uit geeft (boodschappen, kleding, telefoon, woning, uitgaan). Als je kan herkennen dat ik bij AH boodschappen doen kun je ook loggen dat dit boodschappen zijn. Zou echt een plus zijn tov andere banken als dit gebruiksvriendelijk en simpel wordt ingebouwd!

8 days later

In eerste instantie zou een zoekveld “aan” “van”kunnen worden toegevoegd aan het filter.

Overzicht >> zoek >> “alle” >>

Toevoegen: “van” / “aan”,

Met het totaalbedrag

Lijkt mij simpel te implementeren.

Write a Reply...