ChristiaanChamp
In het kader van zonder biljetten en muntjes betalen zou een mooie, stevige metalen kleurrijke bunqpas functioneel zijn.
In het kader van zonder biljetten en muntjes betalen zou een mooie, stevige metalen kleurrijke bunqpas functioneel zijn.
Dit zou helaas de nfc functionaliteit slopen, geen contactloos betalen. Ik weet het niet zeker maar ik denk ook niet dat het bevordelijk is voor je magneetstrip en de chip zou geisoleert moeten worden voor zoiets werkt. ook denk ik dat het niet erg goed is voor je portemonnee plastic snijd een stuk minder. Carbon geleid helaas ook maar dit zou wel moeten werken met de magneetstrip en nfc en als de chip geisoleert wordt dan werkt die ook wel. Ik moet wel zeggen dat ik andere materialen voor de passen wel een heel goed idee vind :) een pas van carbon lijkt me best wel cool :)
Ik heb zo'n vermoeden dat ook de pinnetjes die de chip op je kaart lezen een beetje op hol zullen slaan.
Toegegeven het zou een heel vet idee zijn, mits het niet een onbruikbaar materiaal voor een debit pas is.
Kijk bijvoorbeeld naar N26 metal, ook al is dat pasje toch behoorlijk duurπ En natuurlijk kan je N26 zelf niet vergelijken met bunq. Maar de technologie voor zo'n pasje is er dus wel.
We hebben een hele tijd geleden gekeken naar de metalen passen en besloten dit niet te doen. Dit omdat de passen zo ontzettend milieu onvriendelijk zijn dat ze niet goed bij ons passen. Bovendien is bij het dagelijks gebruik nog wat hinder (stuk gaan, krassen, etc).
Kortom veel geld voor weinig. Wij houden het natuurlijk wel in de gaten en als 't allemaal wat beter wordt .... wie weet bunq update 11 :)?
Oh het bestaat dus kennelijk al, my bad :o
Dan hebben we iets om heel lang naar uit te kijken π
Metal bank cards are overrated gimmicky novelty items.
But talking premium, I'd like something FX free.
And maybe with added insurance, though that's a bit of a hassle to set up and would require external partners (whereas bunq "feels" rather as if they're striving to be self-sufficient where they can)
Of zo'n hip Alu Wallet (pasjeshouder) met bunq striping in de merchandise store aanbieden π
Volgens mij heb ik wel eens een (gephotoshopped) design daarvan gezien hier op Together, ik heb alleen geen idee meer wie dat gemaakt heeft π€
Dat was Dennis, in dit topic.
https://together.bunq.com/topic/lets-make-a-bunq-store
Nice job wouter!
Ten points for Hufflepuff π