• Ideas Payments
  • Idee: Ingeplande overschrijving Bunq accounts

@Johan-Blue-Falcon#141688 Het zou fijn als je zulk soort dingen in de app kan regelen, maar een externe tool die dat kan maakt het wel flexibeler omdat iedereen dan alles op de eigen manier kan doen.

In jouw voorbeeld zou ik die 700 euro gewoon over willen laten maken maar het bedrag wat over gebleven is op de vaste lasten bankrekening eerst overboeken naar een spaarrekening.

@JeroenE#141689 Of natuurlijk dat bunq zelf een flexibele tool heeft om dat in te kunnen regelen 😁

@Johan-Blue-Falcon#141698 Het probleem is natuurlijk dat bunq een kleine speler is die allerlei functionaliteiten of verbindingen met andere apps die in bijvoorbeeld IFTTT zit niet eventjes na kan bouwen. Zolang je alles binnen je eigen app houdt kan dat natuurlijk prima, maar als je dingen wil bouwen als "indien ik om 22u geen 10k stappen heb gezet dan moet je 5 euro overboeken van mijn uitgaansbankrekening naar de sportschoolbankrekening" is dat natuurlijk nog steeds niet mogelijk als bunq geen verbinding heeft met je Fitbit/Apple Watch die de stappen telt.

@JeroenE#141701 Dat snap ik, maar ...

dat vraag ik niet. Hetgeen ik vraag kan heel goed vanuit de bunq app. En is mijn inziens een prima aanvulling op de budgetten/begroting voor de "normale" gebruiker en als standaard dienst voor een bank en app.
        Daarnaast is de privacy van je informatie beter geborgd binnen 1 partij. Zeker als ze privacy hoog in het vaandel hebben.

Voor diegene die integratie willen buiten de bunq app kunnen dat tzt via oplossingen zoals : IFTTT, flowyour.money, etc.

@Johan-Blue-Falcon#141703 Wat jij wil kan natuurlijk prima in de app. Maar budgetten/begroting zit nu toch ook niet in de app?
          Ze lijken met Insights well een klein beginnetje te hebben gemaakt voor een overzicht (al werkt dat voor mij persoonlijk totaal niet) maar je kan daar niet makkelijk zien of je echt over een budget heen gaat (of juist niet). Al dat soort zaken moet je nu nog steeds zelf in de gaten houden.

Write a Reply...