Daan SmitRookie
Bij sommige verzekeraars kun je alleen inloggen met IDIN. Bunq is helaas geen optie om dit te doen. Zou geweldig zijn als IDIN ook tot een optie zou behoren
Bij sommige verzekeraars kun je alleen inloggen met IDIN. Bunq is helaas geen optie om dit te doen. Zou geweldig zijn als IDIN ook tot een optie zou behoren
@Daniel-Grey-Frog-3374969948#144402 Psssst let me tell you a little secret... please keep it to yourself 😉
bunq already supports iDIN: https://together.bunq.com/d/22449-idin-now-available-with-bunq
But the company has to add bunq as an option. So you can give them that tip!
Have a great day
@JohnDo#144404 Unfortunately only for Netherland users.
Correct?
@Robert-Silver-Turtle-4265395482#144406 Yes, correct.
@Daniel-Grey-Frog-3374969948#144402 ja, wat john zegt, bunq🌈 ondersteund IDIN al enkele maanden, helaas komt het nog iets te vaak voor, net als eerder met iDEAL, dat websites met statische lijsten werken die niet voldoende frequent worden bijgewerkt. Ik zou dan ook een klacht in dienen bij die verzekeraar. De lijst met banken van zowel iDEAL als iDIN, beiden van Currence, dienen volgens hun voorwaarden en richtlijnen regelmatig bijgewerkt te worden, respectievelijk maandelijks en 2-wekelijks.
@JohnDo#144409 no, actually both iDEAL and iDIN can be used by any bunq🌈 user (to shop or insure or whatnot), but it's rather you usually don't see those services as being available from webshops or insurance companies or lotteries outside of The Netherlands 😉
@JohnDo#144404 Op de website van Centraal Beheer werden Bunq en Knab expliciet genoemd als banken waarbij IDin niet wordt ondersteund en ik kon via die website niet Bunq kiezen als een bank voor het inloggen.
Dus alhoewel Bunq het wel ondersteund, merk ik dat als gebruiker niet via een prettige interface
@Daniel-Grey-Frog-3374969948#144415 I think those companies aren’t aware of the new situation. If you send me some links, I’m more then happy to help them ;) Hopefully they will soon implement it! iDIN sure makes life much easier for us customers.
@Daniel-Grey-Frog-3374969948#144417 thnx, ik heb ze alvast een tip gegeven: https://twitter.com/food4ears/status/1223937077504610306?s=21
@Daniel-Grey-Frog-3374969948#144415 Er valt nog een wereld te winnen met Bunq. Onbekend maakt onbemind. Zolang ik Bunq nog steeds moet spellen aan de telefoon (‘is Bunq met een k, c of q?’) kan het nog even duren........
@Petrus-Olive-Tiger#144421 Je schrijft bunq inderdaad met een q, maar ook met een kleine letter b. Het idee is dat er ondersteboven nog steeds bunq staat.
@Daniel-Grey-Frog-3374969948#144417 Centraal Beheer heeft vanochtend aangeven blij te zijn met het signaal en support heeft het doorgezet naar de juiste afdeling. Mooi begin van de week lijkt mij.