• Why bunq?

@Shahin-Shahandeh#139393 In Deutschland aktuell die DKB. Ich habe auch N26 und Revolut intensiv getestet. Aber bunq ist meine erste Wahl. Perfekt wäre, wenn es noch ein Wertpapier Depot geben würde, irgend eine Möglichkeit um ETFs zu besparen.

@Blackwater#139398 Nog een groot verschil met incasso tussen N26 en Bunq. Bij N26 krijg je gelijk een boete van een paar euro indien je onvoldoende saldo hebt voor een incasso. Bij Bunq krijg je zelf 5 dagen de tijd om een incasso goed te keuren. En geen boete. Daarom alleen al Bunq!

Klopt het dat we nu 3 euro per maand moeten betalen voor de travelcard? Is dit nieuw?

Hi @Shahin-Shahandeh#139455

Het is mogelijk dat je 3 euro per maand moet betalen voor een Travel Card. Dit zal dan komen omdat het je 4e kaart is in een Premium/Business lidmaatschap. Er zijn in de lidmaatschappen namelijk maar 3 kaarten inbegrepen in de prijs.

@Tim#139456 Ook al zijn de andere passen niet meer actief ?

@Shahin-Shahandeh#139457

Een gedeactiveerde kaart zou niet mee moeten tellen voor het totaal van de vrijstelling van 3 passen. Als je denkt dat je factuur incorrect is kun je het beste even contact opnemen met bunq via de app onder Help > Chat met Support.

@Tim#139458 Dan ga ik dat doen, klopt idd dat ik eerder passen had maar die zijn inmiddels al afgesloten en heb nu maar 2 passen die actief zijn. De maestro en travelcard. Ik ga ze even vragen voor duidelijkheid. Bedankt voor je hulp.

@Shahin-Shahandeh#139459 Erfolgte die Deaktivierung rechtzeitig vor dem letzten Rechnungslauf?

@Shahin-Shahandeh#139459 houd er rekening mee dat je in principe ook al gefactureerd wordt als de 4 passen slechts 2 tellen gelijktijdig actief zijn. Zodra je dus eerst een pas activeert en dan pas de oude deactiveert kun je onbedoeld 4 passen actief hebben gehad. 😉 Support kan je als het goed is hierover details verschaffen.

@Heiko-Hartwig#139491 Yes, zeker ruim ervoor

@Sander#139492 Hmmm, nee de andere zijn al lange tijd geleden ge-deactiveerd

Write a Reply...