TiborAce
Dear Bunqers,
Bedankt voor jullie attente uitnodiging voor het aanschaffen van een Green Card.
Ik sta ten volste achter jullie ideaal omtrent de Green Card.
De overwegingen die ik heb gemaakt zijn:
Zijn mijn huidige betaalpassen aan vervanging toe? Nee, nog niet, ze doen nog waarvoor ze zijn gemaakt (vergeet dat proces niet), de passen die ik nu bezit zijn ook gemaakt, hier is ook CO2 voor uitgestoten. Hoe GROEN is het om deze nu weg te doen terwijl ze nog functioneren?
Bij aanschaf van een Green card wordt er voor het maken van die kaart ook weer CO2 uitgestoten.
Dan is de pas uiteraard niet gratis, dus passen die nu all in in mijn premium pakket zitten versus de extra kosten bovenop mijn premium pakket voor een Green Card. Is het noodzakelijk om alle pas variëteiten aan te bieden? Is het niet reëel dat de klant een compensatie ontvangt indien hij of zij kiest voor de Green Card en het betalen per telefoon? Dit uiteraard nadat de plasticpassen zijn afgeschreven. Dan maak je mijn inziens echt een duurzame stap. Die telefoon kan het immers en is ook al gemaakt :-) Bomen planten met de huidige plasticpassen? Of gaat 100% plastic en bomen niet goed samen? :-)
Wellicht zijn jullie hier al lang mee bezig? Het lijkt mij leuk om hier meer over te vernemen in de communicatie.
Ik ben heel erg blij met BUNQ en ik was onder de indruk van de laatste BUNQ update 13 in Amsterdam. Leuk om een keer bij te zijn.
Ga zo door!
Een tevreden duurzame groet,
Tibor