PieterRookie
Momenteel kun je bij insights alleen de uitkomsten bekijken. Het lijkt mij nuttig om ook de inkomsten op de zelfde manier te kunnen inzien.
Momenteel kun je bij insights alleen de uitkomsten bekijken. Het lijkt mij nuttig om ook de inkomsten op de zelfde manier te kunnen inzien.
Dus dit
Tegenwoordig wordt er veel terug gepind (retour pinnen), dan wil je dat ook aan dezelfde categorie knopen voor de juiste weergave van de kosten in een maand, dus ja als het even kan ook de inkomsten categorie toevoegen ajb. Verder zou ik zelf categorieƫn willen aanmaken, wanneer wordt dat mogelijk?
Verder zou ik ook een tweede categorie willen hebben voor wie het bestemd is binnen het gezin, ik heb nl 6 kinderen en dat zou handig zijn voor het budgetteren. Is er ook een mogelijkheid om Insights te exporteren naar een draaitabel in Excel met de inkomsten categorie, dan kan ik eenvoudig een budget opstellen voor het volgende jaar š¤
@Pieter-Violet-Wolf-407281595#147389 Dit is ook iets dat ik al lang zie zitten. Ik heb een paar jaar geleden bij SNS bank gezeten en daar hadden ze een heel goed huishoudboekje in de app (beter dan bunq Insights).
Ik hoop dan ook dat bunq Insights zal verbeteren door ook ingekomen betalingen mee te nemen maar ook door meerdere categorieƫn toe te voegen (of ons zelf categorieƫn te laten maken) om betere labels aan uitgaven te kunnen geven.