• Zakelijk account voor werkmaatschappij?

Is het mogelijk om een zakelijke bankrekening te openen voor een werkmaatschappij (bv) die bestuurd wordt vanuit twee holding bvs?

In de Acceptance Policy staat:

"We cannot accept your company if your legal structure is too complex. We classify this by any company whose structure is 3+ layers outside of our acceptance policy. The second layer can consist of 1+ company or people, but the 3rd layer can only consist of people."

Aangezien de 'second layer' (twee holdings) hier bestaat '1+ company or people' en de '3rd layer' uit personen denk ik dat dat zou moeten kunnen?

Alvast bedankt!

Hi 👋 @Peter-Teal-Cheetah-2481623023#150548

I think it's better to send this question directly to bunq through the support chat or support@bunq.com. There's no way for us to check if your company would be eligible for acceptance by the onboarding team. 🙂

Ok. Deze vraag is bedoeld als algemene vraag, zodat anderen daar misschien ook iets aan hebben (scheelt mogelijk tijd en frustratie).

De support chat heb ik gisteren geraadpleegd, maar ik krijg geen antwoord. Maar ik wacht het wel af dan. Bedankt!

Geen probleem. Heb zelf een holding en daarboven nog twee holdings die beiden 50% aandeelhouder zijn.

5 days later
          a month later

Ik heb ook een holding en werkmaatschappij en wil graag een tweede rekening openen voor mijn werkmaatschappij, hoe kun je dit het beste doen?

Dank alvast!

Hi 👋 @Meeng-Beheer-B-V-Indigo-Panda#158859

Je kunt een nieuw account openen voor een ander bedrijf onder Profiel > Icoon rechtsboven.

Voor meer informatie over wie er een account kunnen openen:
            https://together.bunq.com/d/24017

3 years later

Wij lopen hier toch tegen problemen aan: onze BV (energieadvies en -labels) heeft 2 bovenliggende holdings, met resp. 1 en 2 UBO's. Geen 'gekke' activiteiten en niet meer dan 3 lagen. Toch ben ik al weken bezig met Bunq en loopt het proces steeds dood op "limited range of activities and corporate structure" ??

Hey there, @New-Black-Hawk-4148429698#282192 👋
                To ensure the security of your funds, we presently only accommodate certain types of business activities and corporate structures. Regrettably, it appears that your company does not align with our current eligibility criteria, and therefore, we are unable to proceed with opening an account for you.

For a comprehensive understanding of our acceptance guidelines, please refer to our Together topic here 📚

Should our acceptance criteria evolve in the future, we would be delighted to reassess your application! 🌈

Write a Reply...