• Veiligheid in kader van toegang tot bunq account

Hi,

Mijn vraag is hoe veilig mijn bunq account is met betrekking tot onrechtmatig toegang krijgen tot mijn account. Als een derde persoon bekend is met mijn e-mail of telefoonnummer, wat tegenwoordig vrij makkelijk te achterhalen is, dan is toegang krijgen tot mijn bunq account denkbaar aangezien je alleen de inlogcode moet proberen te raden. Kan iemand mijn verzekeren dat ik me nergens zorgen over hoor te maken, met wezenlijke argumenten?

Misschien zou het verstandig zijn als je bij iedere poging om toegang te krijgen tot je bunq account op een onbekend telefoon, eerste met behulp van een wachtwoordzin moet inloggen en pas daarna de inlogcode kan activeren.

It's already like that. When you try to register the bunq app on a new device, it will ask for the handscan / passphrase.

@igoramadas#151357 Ah oke mooi

Oh ik heb het geprobeerd op een onbekende telefoon. Je ontvangt een bevestigingscode op je bekende toestel en een waarschuwingsmail. Dus de veiligheid is goed gewaarborgd.

Ich habe gestern mein iPhone gewechselt und musste nur meinen PIN eingeben, der Handscan wurde nicht durchgeführt !

@DennyK#151463 Things are different when restoring a backup

Write a Reply...