ArjenRookie
Hi,
In every reply the 81% gets brought up. Can you please share the population count of the 81% vs the number of people that actually have accounts?
Regards
Hi,
In every reply the 81% gets brought up. Can you please share the population count of the 81% vs the number of people that actually have accounts?
Regards
@Marcel#154219 Hi Marcel, because my family size is 2 and I can’t easily find friends willing to pay even €5 for another bank account ¯_(ツ)_/¯
@TimF#154241 Ja dat kan ik ook niet beantwoorden. Ik weet dat pack er al langer is dan joint, heb t zelf ook lang gehad. Ik zat nu ook met mn 2 kids in een joint en ga weer naar een pack en vind dan wel een vierde persoon die 5 euro betaald. Kost het mij 15 ipv 10 en dat vind ik t nog steeds waard.
Wat nu als ik een en/ of rekening wil? Moeten we dan €20,00 per maand betalen ipv €9,99 zoals bij de joint rekening?
Ik vind het een nare streek van Bunq en mijn vertrouwen in Bunq is beschadigd, zoals vele mede Bunqers al eerder hebben laten weten. Ik hoop dat er een gepaste oplossing komt voor iedereen.
My 3 months of forced new Premium started on 24th of March. They send e-mail today and introduced increase of prices/subscriptions today. Has anyone experience the same?
The joint account my wife and I are using worked perfectly. We love the joint accounts! It looks like it is sort of back to the future, at almost double the cost (I think). What features will we lose?
@Wesly-Purple-Jaguar#152909 3 maanden stond in de mail die wij vandaag hebben gekregen. Hierdoor gaat de prijs 60% omhoog van 10 naar 16 euro voor dezelfde dienstverlening. Ben net 2-3 maanden bunqer. Schandelijke zaak! Bestaande CJ gebruikers moeten gewoon dezelfde prijs houden. Eeuwig en niet slechts 3 maanden tenzij er echt serieus nieuwe extra functionaliteiten worden geboden. Op deze manier kan ik net zo goed naar ING gaan. :-(
@Victor-Stengers#154255 2x €7,99
TL;DR Voor Bunq Pack veranderd er (nog) niets.
Algemeen:
•Bunq Pack blijft voorlopig nog 20 euro per maand
•Alle andere abonnementen (gratis, gezamenlijk, promo emz) komen te vervallen en je hebt alleen nog (zakelijk) Premium en (zakelijk) SuperGreen.
SuperGreen:
•Green card heet voortaan SuperGreen
•Alle online betalingen en alle betaal passen doen mee voor het sparen van bomen
•1 boom per 100 euro in de plaats van 2
•Vanaf maart 2021 betalen huidige Green card (nu dus SuperGreen) 9 euro per maand extra als ze in een Bunq Pack zitten, in de plaats van 100 euro jaarlijks
@Tom#152997 Hi tom, this would actually mean that we must pay 7.99 each per month instead of 9.99 for a joint ? that sounds like an absurd and forced price hike... can you please confirm ?
Ik heb een Bunq free abonnement. Deze verdwijnt nu. Klopt het dat mijn keuze nu is: of weggaan bij Bunq, of betalen? Beetje gedwongen keuze zo.
"We have our customers' best interests in mind for every decision we make" -> you clearly do NOT.
(answering on this topic as requested by the moderator who closed the other one)
@Marcel#154253 Het delen van je joint account met je partner is voor velen een logischere stap dan het delen van een abonnement bij een bank met mensen die je niet kent. We praten hier toch niet over een Netflix abonnement wat je met je vrienden deelt? ;)
@Barend-Orange-Cheetah#154308 Dat klopt. Of een TravelCard-abonnement nemen, maar dan raak je je Maestro kwijt, iDeal kwijt en kan je geen overboekingen meer maken. Plus heb je maar één bankrekening (die waar Travel aan hangt)
First COVID and now bunq is gone crazy too.. so sad.
Mijn vriendin en ik waren net aan het kijken naar een joint account. Dit omdat het een betaalbare optie was, naast mijn eigen rekeningen.
Nu is de enige mogelijkheid om 2x premium te nemen. Wat in onze ogen gewoon te veel kost.
Ik vind het jammer dat dit pakket eruit gehaald is.
Bonjour, j’aimerais bien savoir avec le compte super Green et la carte vert. Quelle type de MasterCard que j’ai? Les assurances comprises? Par exemple pirate de compte? Assurance voyage? Assurance remboursement des annulations?
Wir haben zu zweit Joint und jetzt wird es zu premium. Zahlen wir dann doppelten Beitrag oder einfach?
Ich habe schon eine Green Card und Wenn ich mir heute, noch eine Greencard bestelle, ab wann fängt die Gebühr an? Auch ab März 2021 oder direkt