• Contant geld opnemen en maestro pas

Bij het premium abonnement staat dat er per maand 10 geldopnames gedaan kunnen worden. Geld dit voor het premium account of geldt dit per iban nummer?

Mijn andere vraag is: bij een premium account krijg je drie gratis passen. Ik zie op internet vaa staan dat dat 1 maestro pas is en 2 mastercards. Zou dit eventueel ook omgedraaid kunnen zijn?

Hoi Jasper,

Laat ik beide vragen maar gelijk even beantwoorden πŸ˜„

1) De limiet van 10 geldopnames geldt voor je gehele bunq account, alle rekeningen bij elkaar opgeteld dus

2) Dat kan zeker! We vinden het overigens ook prima als je 3 Maestro of 3 Mastercards bestelt. Je mist dan alleen de opties en mogelijkheden van de andere pas πŸ‘Œ

Oke dankjewel! En hoe gaat het in zn werking als ik bijvoorbeeld 1 maestro kaart aan 2 iban’s wil koppelen? Of 2 maestro aan 1 rekening

Je kunt elke pas altijd aan elke rekening koppelen, zo ook meedere passen aan één rekening. Hier zie je hoe je dat doet.

Wanneer je met je pas meerdere rekeningen wilt gebruiken, kan je even in dit topic lezen hoe je dat doen kunt. πŸ‘

12 days later

Waarom de limiet van 10x geldopnames, als het maximum per opname ook maar €500,- is! Ik begreep vandaag al niet waarom ik niet meer kon pinnen.. !! Ik moet toch echt nog €1000,- opnemen..

Is hier geen oplossing voor! En waar kun je zien dat je het limiet bereikt? Thanks

Dat is mij inderdaad ook opgevallen? Bestaat deze functie al of komt die nog?

Je kunt gewoon vaker dan 10x pinnen, alleen na de 10e keer worden er extra kosten in rekening gebracht bovenop je abonnementskosten. Dit staat in het kostenoverzicht op de website uitgewerkt. πŸ™‚

Ja dat was bij mij bekend, is er alleen ook een overzicht van hoevaak er gepind is met mijn account? Of moet ik dit zelf bijhouden?

I'm not aware of a possibility to see it in the app. Maybe a nice item for the wish-list? πŸ™‚ I must say though that I haven't withdrawn money in ages; I use contactless payments (recently changed to Apple Pay) everywhere I go.

Well i withdrawal like maybe once a month, but the problem is my girlfriend. I have a joint account with her but she prefers cash. So now before I can withdrawal I need to check it. I think it’s a great future to complete the app. N26 has it for example already

Yeah maybe in the Profile section a few usage stats. Like 2/3 cards, 15/25 accounts, 10/10 free atm.

Yeah exactly this would be something really small to introduce but really usefull

Write a Reply...