Mja, zo ver zou ik niet gaan. Ik voel me ook wel genaaid hoor, moet ik zeggen, ik heb Premium en mijn vrouw free, zonder enige communicatie gaan ze straks 8 euro afschrijven. Tenminste, dat denk ik, want ik heb nog helemaal niks gehoord van bunq verder hierover. Ik moet zeggen dat ik tegenwoordig bij "Updates" eerst ga kijken op together hoe ik naast de nieuwe features ook features ga verliezen, want grote kleurige tiles vertellen je overal over de nieuw dingen, maar je weet dat je ook ergens in een obscure hoek van de app af en toe een negatieve verrassing gaat vinden. Maar goed, misschien niet te dramatisch doen want van iets daarna weer terugdraaien zijn ze ook niet vies bij bunq.
Ik vraag me af of je niet ook nog 3 maanden premium gratis krijgt als ex-free? Dat doen ze ook met joint toch? Premium voor 5 euro voor 3 maanden? Ik wacht het even af. Als mijn vrouw uit het niets ineens 8 euro schuld zou hebben, dan zou ik dat wel echt heel schofterig vinden.
Het kan trouwens zijn dat ik wel een notificatie zou hebben moeten ontvangen hierover maar ik heb bunq nieuws updates uitgezet nadat ik 3 keer green card reclame in mijn notificatie tray vond...