• Goed nieuws

Een tijd geleden kreeg ik meerdere mails in eental weken/maanden met het onderwerp: “Goed nieuws van de Postcode loterij”. Ik meteen openen, helaas niets, gewoon wat info over de goede doelen die geholpen worden.

Ik heb zelf niets gemeld maar tegenwoordig staat er “nieuws van de postcode loterij”. Blijkbaar hebben mensen opmerkingen gegeven.

Zelfde geldt volgens mij hier. Ik snap best wel dat de oude vormen uiteindelijk eruit moeten, maar wéér wordt er groots goed nieuws verspreid, terwijl letterlijk IEDEREEN er bekaaid vanaf komt. Zelf word ik amper geraakt (heb alleen pack), maar stel ik wil een greencard erbij? Voorheen zou dat dan 99 euro per jaar extra kosten. Dat is 8 euro per maand. 13 totaal. Stuk minder dan bunq super premium wow megagreen.

Misschien heb ik het goede nieuws wel gemist. Is er goed nieuws?

@Eric-Green-Badger#156296 Super green icm pack is 14 per maand, dus scheelt een euro. Zeker verschil, maar niet gigantisch. En ik denk dat verreweg de meeste klanten premium hebben, dus voor hen geen verschil. Betekent echter niet dat we veel mensen zijn die er minder vanaf komen en vooral de communicatie te wensen overlaat.

@Eric-Green-Badger#156296 Nee er is geen goed nieuws.
      Hopelijk komt het goede nieuws nog in de vorm van een “dit hebben we niet handig aangepakt en we beloven beterschap” bericht van de bunq directie.

@Michiell#156303 Voor mij is er wel goed nieuws, ik plant nu ook bomen met m’n maestro die ik in 90% van de gevallen gebruik.

@Hemmik#156301 Ah dat is me dan niet helemaal duidelijk. Hoe zou je evt bunq met pack bestellen dan? Ik zie alleen dat nieuwe premium abo staan. Betekent het overigens ook dat die green card in je premium subscriptie te gebruiken is? Accounts koppelen bijv. Dan is dat evt een voordeel

Eigenlijk, wat betreft de SuperGreen prijs, heb je het over een verschil van slechts €0.75 per maand meer tov de oude GreenCard prijs.
            Om een Pack te joinen moet je eerst een premium account starten. Daarna kun je of zelf een pack starten, of een pack joinen. Dan betaal je voor premium €5/mnd. Wil je daar dan een Metal/ Supergreen aan toevoegen kan dit binnen je pack en betaal je nog €9 extra bovenop de pack kosten en zit je in totaal op €14.

@Hemmik#156304 Door 100 euro per jaar (extra) te betalen? Heel goed nieuws inderdaad

@Noam#156354 Ik snap je niet. Dat deed ik toch al toen in de green card nam? Is toch geen verschil nu?

@Hemmik#156355 Nee dat klopt, maar ik vind het persoonlijk vrij prijzig om 100 euro uit te geven/nu 16,99 voor premium om bomen te planten terwijl premium zelf al niet de goedkoopste is. Wat ik al zeg dit vind ik ‘persoonlijk’ aan de dure en onnodige kant en ik denk dat dit voor veel mensen ook steekt, mensen willen graag dat bij nieuwe dingen beter tegemoet gekomen wordt en beter aansluit, maar wat bunq nu doet is abonnementen alleen maar meer buiten handbereik brengen en de stap alleen maar groter maken.

@Noam#156357 Dat snap ik, het is inderdaad veel geld. Ik snap ook dat het daarom niet voor iedereen is weggelegd. Ik hoop dat ook dat de verschillen tussen premium en super green niet te groot worden..

Bonjour comment je fais pour créer un nouveau beneficiaire merci bien cordialement

Write a Reply...