Dank je wel. Dan blijf ik graag op business staan
Omzetting van Business naar Business SuperGreen
TTimProdigy
- Edited
@Digidiaal#157113
Als je terug wilt naar Business kunt je dit instellen onder Profiel > Mijn Lidmaatschap > Van lidmaatschap wisselen, ik kan dit als vrijwilliger helaas niet voor je aanpassen :)
Ga ik doen. Thanks
Guy RinzemaRookie
@Tim#157110 Het is niet zo dat bonnetjes scannen nu inbegrepen is bij Bunq Business Supergreen. Van een vast bedrag van 2 euro per maand gaan jullie nu naar 0,20 euro per scan. Als je 50 bonnetjes per maand zou scannen gaat dat dus om een tientje per maand extra, bovenop de 10 euro die je sowieso al extra betaalt voor Supergreen.
Daarnaast is er geen optie om bonnetjes te scannen binnen het reguliere pakket. Als je die functie wil gebruiken moet je dus upgraden + 20 cent per scan betalen.
Imo een beetje vreemd.. 😌
TTimProdigy
- Edited
@GuyRinzema#157142 Er is bij sommige functies voor zakelijke gebruikers inderdaad ook nog een pay-per-use toeslag, maar die features zijn alsnog alleen beschikbaar/te activeren binnen Business SuperGreen (of Premium SuperGreen).
Voor alle kosten kun je het beste even kijken in: https://bunq.com/pricing-sheet
Guy RinzemaRookie
@Tim#157144 Wat ik probeer te zeggen is dat je, als je niet mee wil doen aan jullie dure groene droom, daar toch toe gedwongen wordt als je functies als bonnetjes scannen wil gebruiken. En zelfs als je de extra kosten van Supergreen voor lief neemt, moet je als nog 20 cent per bon betalen.
Ik ken een aantal bedrijven die (dankzij mij ooit..) op Bunq draaien en nu overwegen om weg te gaan. De nieuwe pricing voor bedrijven is bizar. De zakelijke klant wordt als cash cow gebruikt. Slimme functies die Bunq zo uniek maken kan je niet krijgen, tenzij je mee wil betalen aan de groene droom en een fee per scan wil betalen..
Guy RinzemaRookie
- Edited
Ik ben nog steeds blij met Bunq, maar voor mijn zakelijke account ga ik wel kijken of er een alternatief is. Bij [een andere bank] krijg je voor 6 euro per maand (flat-fee tot 1000 transacties per jaar) vrijwel hetzelfde pakket als Bunq Business.
Comment edited: removed name of 3rd party. It's not allowed to promote external parties on Together, please keep it bunq related.
TTimProdigy
@GuyRinzema#157146
Even voor de duidelijkheid ben ik een vrijwillige moderator voor bunq en geen medewerker. Ik help mensen hier op basis van hun vragen en zonder producten te verkopen of te bepalen hoe producten worden verkocht aan de klanten. Voor feedback mbt de wijzigingen van SuperGreen vraag ik je om dit te plaatsen in het volgende topic: https://together.bunq.com/d/26993-additional-questions-about-the-supergreen-2/3
Guy RinzemaRookie
Overigens was jij ook degene die zei dat bonnetjes scannen nu inbegrepen is bij Supergreen. Dat is dus niet het geval.
Guy RinzemaRookie
@Tim#157152 Ik richt het aan jou omdat je een onwaarheid verteld. Het is niet zo dat bonnetjes scannen inbegrepen is. Je vrijwillige moderatorschap betekent niet dat je iets kunt zeggen wat niet zo is. Daarom dus ✌🏻.
TTimProdigy
- Edited
@GuyRinzema#157214
@Tim#157110 bepaalde features die voormalig als supplement konden worden geactiveerd op Business, nu alleen nog met Business SuperGreen te verkrijgen zijn.
Ik heb nergens gezegd dat deze features volledig 'gratis' zijn inbegrepen in Business SuperGreen, het hield misschien wel ruimte voor interpretatie die in de comment en reactie op jou erna is opgehelderd. Bedankt dat je daar nog op hebt gewezen. Daarnaast gelden altijd de prijslijsten als bindend en niet reacties op dit forum.