• Ask the Community
  • Sharing the bunq Pack (2)

Ik ben op zoek naar 1 plek!

Hi, ik ben samen met mijn vriendin opzoek naar een pack. Iemand nog twee plekken over?

@CollinVR#169029 Sent.

@uhavin#169221 Done!

@Kevin-Teal-Falcon#169478 Full!

Ik ga een bunq pack starten. Mocht je nog een plekje zoeken in aan Pack, app mij dan even op: 0636002700.

@Mar25#169374 Do you still have a spot left?

Ik ben op zoek naar een stel om twee plekken (2x premium) in mijn pack op te vullen. Als je even 1 cent overmaakt naar https://bunq.me/deemzet met in de beschrijving telefoonnummer en/of e-mailadres dan kunnen we het regelen. Maandelijks herhalende overboeking iedere 1e van de maand.

@deemzet#170413 Hi Dewi, I'm interested, but do you also speak english? P.S. only 1 is needed.

Hi Guys, i would like to join a bunq pack with you. If anyone has an open spot, please contact me. Thanks in advance! Best regards, Christopher

After 3 times, where the owners needed the pack space for themselves and kicked me out, I'm looking for a space for a longer period, don't want to waste my time finding someone new after a month or so.

@Wingman#170437 Kenne ich, daher habe ich selbst ein Pack eröffnet und habe nun andere Kunden als Gäste. Dauergäste.

Allerdings gibt es auch mal Gäste, die selbst nicht lange bleiben.

@Wingman#170437 Hi Gordon, if you like, I have one long-term spot available

@deemzet#170413 1 cent overgemaakt. hoor graag van je

If there‘s still some need/interest, I also have 2 spots (€5/month/spot) available in my pack. :)

@Barend-Yellow-Unicorn#170502 @deemzet#170413 @Wingman#170416
                                Mijn pack is nu vol