• Ask the Community
  • Sharing the bunq Pack (2)

Hallo allemaal! Ik heb 2 plekken over in een pack.

@Ashadebie-Lime-Panda#181230 Het kost uiteraard 5 euro per maand :)

@Ashadebie-Lime-Panda#181231 Hi Asha, ik ben geinteresseerd en mogelijk ook voor de andere plek

@Jordan-Violet-Wolf#181234 Stuur me een 1 cent en een berichtje met je contactgegevens naar https://bunq.me/ashapack en dan neem ik contact met je op

@Ashadebie-Lime-Panda#181236 Ik heb het net overgemaakt. 😊

@Lucas-European#180475 Zoek je nog een plek? We hebben een plek over

@Jordan-Violet-Wolf#181283 Yes I’m still looking for a spot

@Lucas-European#181293 Ok zie Asha’s bericht 😊

@Lucas-European#181293 Hoi als je mij 1 cent overmaakt met je contactgegevens ontvang je bericht van mij

Mocht er nog iemand een plekje zoeken... ik heb er nog eentje vrij. Kan zowel bussiness als prive.

Maak 0,01 over naar reeds bezet
                    Vermeld je emailadres en telefoonnummer in de omschrijving.
                    Elke 1e van de maand 5 euro overmaken (middels ingeplande betaling).
                    Staat het de 1e er niet op, dan verwijder ik je en zoek ik een andere persoon.

Goedemorgen, heeft er iemand nog twee plekken over?

@Robbertjan-Blue-Leopard#181346 Ik heb nog 2 plekken over.

@Ashadebie-Lime-Panda#181430 Mijn pack zit nu vol

@JTari#181283 Are you still looking for someone?

@Lucas-European#181522 Hi Lucas, ik ben al voorzien.

Heeft iemand nog een plekje voor zakelijk rekening

Ik ben opzoek naar een pack voor 2, mijn vrouw en mijzelf. Iemand plek?

@Antonie-Turquoise-Puma#182205 Ik heb nog plek voor 2 (mag ook 1 premium en 1 business zijn). Als je even 1 cent overmaakt op -verwijderd- met je telefoonnummer/email en naam dan komen we er wel uit.

(update: plekken zijn nu vergeven)

@Anon#182220 I have sent you 1 cent and my contact details