• Additional questions about bunq +1

@Christian-Yellow-Lion-1540804096#160860 Hi, same situation here. We had a joint membership which became 2 premium memberships because joint was canceled. If you and your wife have a joint account, you can invite her to be your +1 for that account. (Iban). It than automatically changes your wife’s membership into a +1 and you don’t have to cancel her premium membership.

@Webarcher#160841 Dat is helaas niet mogelijk Jeroen. De +1 krijgt toegang tot 1 gedeelde rekening, niet meer. Als de +1 meer dan 1 rekening bij Bunq wil, dan zal voor die persoon een premium abonnement moeten worden afgesloten.

Uit de diverse berichten die ik lees op Together blijkt dat meer mensen de wens hebben om de +1 naast de gedeelde rekening ook nog een 2e (eigen of gedeelde) rekening naar keuze te laten maken, maar het is aan bunq om te besluiten of ze de +1 op deze manier willen uitbreiden.

@Mr-Nola#160863 Hi I wanna do exactly this! However I don’t see this option?

@marcozima#160893 Just found out I needed to update the app! 😅

@marcozima#160893 Go to the settings of the account you already share. Tap on co-owner select her name and tap on her profile picture. Then you should be able to add her as your +1.

@marcozima#160893 Be sure to empty and close all her other accounts leaving only the one account you want to share

@Mr-Nola#160896 Done! 🥳

Kan de +1 ook de volledige historie zien? Dus van voor het moment dat hij/zij toegang kreeg?

Mijn zoon heeft travel abonnement. Klopt het dat ik hem dan niet ook nog voor een +1 account kan uitnodigen?😳

Dit is een hele goede stap in de juiste richting, dank daarvoor bunq!

Vraag; als mijn +1 haar eigen pas aanvraagt, kan ik diezelfde pas dan toevoegen aan mijn Apple Pay?

@Rens#160922 je mag alleen je eigen passen toevoegen aan Apple Pay. De passen van iemand anders toevoegen komt praktisch op hetzelfde neer als je kaart uitlenen, terwijl je alleen zelf je kaart mag gebruiken/niet mag uitlenen volgens de algemene voorwaarden. 😉

How to make a transfer to another account?

@Susanne-Violet-Falcon#160969 In einem Pack hat man auch Premium, daher würde ich das empfehlen. Wenn man nur zu zweit ist, kann man einfach zwei zusätzliche Leute ins Boot holen. Entweder aus dem Bekanntenkreis oder im offiziellen Thread dazu: https://together.bunq.com/d/26999-sharing-the-bunq-pack-2/ Nicht wirklich perfekt gelöst meiner Meinung nach, aber es klappt gut. So zahlt man zu zweit effektiv dieselben 10 Euro wie vorher, hat aber vollwertige Premium-Mitgliedschaften. Mache ich mit meiner Frau schon immer so seit wir bei bunq sind.

Ich glaube wenn die Alternative zu Joint ein besseres, flexibleres Pack gewesen wäre, hätte das wahrscheinlich im Gegensatz viele Leute recht glücklich gemacht. Aber irgendwie musste man ein neues Produkt erfinden, das meiner Ansicht nach gar nichts wirklich einfacher als vorher macht. Schon etwas schade.

@Piotr-Red-Bear#160959 Ja, das will ich auch wissen

Hi, ik probeer het voor mijn vriendin te installeren alleen ze krijgt de melding dat het mailadres al in gebruik is waardoor ze niet kan registreren als een +1. Iemand een idee?

@Willem-Blue-Quokka-86604460#161069 Heeft ze mogelijk al eerder een bunq of Slice account gehad?

Kan ik de +1 enkel koppelen aan een betaalrekening of bijvoorbeeld ook aan een spaarrekening/doel waarbij mijn vrouw en ik dan beide eigenaar zijn?

@Robin-Silver-Hummingbird-3478838847#161132 je kunt het ook koppelen aan een bestaand gezamenlijk account (Joint sub-account) of een account met een Connect