Ik heb Business supergreen, vandaag pas ontvangen, maar dit is gewoon een plastic bankpas, niet de roestvrij stalen? Waarom heb ik een plastic bankpas ontvangen?
Groet,
Raymond
Ik heb Business supergreen, vandaag pas ontvangen, maar dit is gewoon een plastic bankpas, niet de roestvrij stalen? Waarom heb ik een plastic bankpas ontvangen?
Groet,
Raymond
Hi 👋 @Omdenken-Holding-B-V-Teal-Lynx#158659
Je kunt meerdere soorten passen bestellen in het bunq Business SuperGreen lidmaatschap. Als je de metalen pas wilt moet je de Metal Card bestellen.
Ik kan je wel aanraden om ook een Maestro te bestellen voor de beste acceptatie in Nederland. De Metal Card is een Mastercard en wordt redelijk geaccepteerd in Nederland maar niet zo goed als de Maestro, dat is namelijk de welbekende 'pinpas'. In het buitenland worden Mastercard daarentegen weer veel beter geaccepteerd.
In mijn beleving heb ik dat gedaan, ik betaal nu €19,95 per maand en dacht dat ik daarvoor dan ook de metal card zou ontvangen
@Omdenken-Holding-B-V-Teal-Lynx#158662
Je kunt in het tabje 'Passen' bekijken welke passen je hebt of nog onderweg zijn. Het wisselen van je lidmaatschap opzich betekent niet automatisch dat je de Metal Card ook besteld (hebt).
Ok, ga ik dat even bekijken. Ik ben overigens niet gewisseld, ik ben net lid geworden
Is het ook mogelijk om een metalen pas te bestellen zonder supergreen?
Hi 👋 @Luc-Smidt#190281
Dit is momenteel niet mogelijk.