Ik ben bunq natuurlijk niet, maar dit zijn mijn antwoorden:
1) Nee, een account op het forum heeft niets te maken met je soort abonnement bij bunq
2) De trekking is per persoon, dus je moet dan wel allebei de overstapservice hebben aangevraagd; je together account is trouwens ook per persoon; je kan dit helemaal niet delen.
Oh wacht, beedoel je misschien een gezamenlijke bankrekening? Dan weet ik het antwoord niet zeker, maar het lijkt me dat het dan ook voor beide personen geldt. Die hebben dan immers ook samen dit aangevraagd en de trekking is per persoon, niet per bankrekening.
Tegenwoordig moet je minimaal het Premium abonnement hebben om een gezamenlijke bankrekening te kunnen hebben. Dus als je die hebt dan heb je dus minimaal Premium.
Wat trouwens wel heel onduidelijk is of dat dan betekent dat Premium SuperGreen gebruikers dus niet mee mogen doen. Die hebben immers niet Premium.
In je profiel kan je kijken op welke abonnementsvorm je zit, dus je kan dit zelf controleren.
3) In de voorwaarden spreekt men alleen over aanvragen, niet over goedkeuren. Goedkeuring duurt ook minimaal 2 weken en anders zouden de eerste 2 weken geen winnaars kunnen zijn.
4) Zoals ik het lees moet je op zijn laatst op donderdag de aanvraag voor de Overstapservice hebben ingediend, dan doe je immers pas mee. Doe je dat op een vrijdag dan doe je met de trekking van diezelfde vrijdag dus niet meer mee. Maar als je op bijvoorbeeld maandag hebt aangevraagd dan doe je ook in de trekking van de eerstkomende vrijdag mee.