• Ideas Payments
  • Transactie weg uit overzicht bij 2x betalen

Hallo,

Wanneer iemand een bepaalde periode tussen elkaar een request 2x betaald, dan verdwijnt opeens de originele transactie uit het rekeningoverzicht. Dus stel op 1 mei voldoet iemand een request en op 6 mei opnieuw: dan verdwijnt die transactie van 1 mei en wordt opeens samengevoegd met de transactie op 6 mei. Daar moet je dan in de details kijken.

Maar dat maakt het overzicht incompleet, die behoort er naar mijn mening hetzelfde uit te zien als wat je op een afschrift kan gaan verwachten. Beide transacties moeten dus gewoon in de lijst terug te vinden zijn.

@LH-Black-Wolf#163501 In dit kader is het denk ik 'zoveel mensen, zoveel wensen'.

Ik vind het juist prettig om de details gegroepeerd terug te kunnen vinden in de laatste transactie.
    Hierdoor blijft je overzicht ook lekker schoon.

@Polderdijk#163512 Kunnen ze vast iets op verzinnen, maar een groepering voor een request betekent eigenlijk niet dat daarom maar je overzicht incompleet moet worden toch? :) Bunq kan best de daadwerkelijke transactie laten zien, en een request als deze betaald wordt terug omhoog halen en daar de statistieken van de request te tonen. Ik vind het ook niet erg om de request gegroepeerd te zien en ik snap dat dat handig is, maar dat moet niet ten koste gaan van een volledig overzicht van alle transacties per datum. Het is uiterst belangrijk dat je overzicht van transactie gewoon klopt en je gewoon naar een datum kan gaan waarop je een betaling had ontvangen en dat die daar dan ook staat in plaats van dat ie opeens weg is en de transactie onvindbaar is. :)

Write a Reply...