• Ask the Community
  • "Successful liability shift for enrolled card is required"

Hello, I'm wondering what "Successful liability shift for enrolled card is required" means? I've been getting this message a couple times in my browser today after I confirm a payment through the app and it's not the first time it happened. How can I solve this? Last time this happened, I just waited for a while, tried the payment again and it went through.

Hoi, ik krijg vandaag steeds dit "foutbericht": "Successful liability shift for enrolled card is required" als ik een betaling wil doen. Gebeurt meteen na het autoriseren van een betaling via de app en ik krijg die melding te zien in m'n browser. Het is niet de eerste keer dat 't is gebeurd. Wat betekent dit en hoe los ik dit op? Laatste keer dat dit gebeurde had ik een hele tijd gewacht, opnieuw geprobeerd en toen lukte het wel.

@CREAM#165356 waar krijg je deze foutmelding?

@DaveFlash#165388 Uit mijn observatie: geen eenduidige website waar het gebeurt. Het is een probleempje i.v.m. 3DSecure. Volgens Support is, waarschijnlijk, het probleem gevonden en wordt er momenteel gewerkt aan een fix.

Write a Reply...