BastiaanMaster
@beekie#274790 Een standaard doorlopende incasso machtiging (SEPA machtiging) zou gewoon moeten werken.
Heb hiervan meerdere actief met mijn bunq rekening.
@beekie#274790 Een standaard doorlopende incasso machtiging (SEPA machtiging) zou gewoon moeten werken.
Heb hiervan meerdere actief met mijn bunq rekening.
@beekie#274790 Heel raar dat ze verwachten dat je een bank hebt die een contract heeft met 1 specifieke commerciële derde partij om de incassomachtiging te regelen. Volgens mij is dit illegaal, en kan je ze gewoon hier rapporteren: https://www.acceptmyiban.org/
idd erg vaag, die website die je gegeven hebt, werkt niet
@Bastiaan#274795 ja ik ook gelukkig, tot nu toe enkel wonningnet bij wie het niet lukt
ik het via de nederlanse bank gedaan
@beekie#274804 https://www.acceptmyiban.org (the home/start page) works fine for me, it shows a form on the right side. But https://www.acceptmyiban.org/report_it indeed seems broken.
Ik heb nu precies hetzelfde probleem, wil graag bij cocensus een automatische incasso afsluiten. Maar helaas wordt blijkbaar bunq niet ondersteund. Beetje dom, iemand een oplossing?
@NeilStevens#275402 Beetje dom, iemand een oplossing?
bunq does not support Incassomachtigen / e-Mandate, so you would have to ask the company if they allow payment by some other method (credit/debit card, direct debit, bank transfer, iDEAL, etc. is all possible just fine with bunq).
@Busisiwe-Aquamarine-Panther#275585 You'll have to contact the "Belastingsamewerking gemeenten en hoogheemraadschap Utrecht" and ask them to add bunq
Helaas nog steeds geen mogelijkheid tot het afgeven van een "Digitale Incasso Machtiging". Zie bijlage van ANWB Energie via Buckaroo, maar ook Gemeente Nijmegen biedt de mogelijkheid niet.
Zelfde probleem met ANWB Energie via Buckaroo tbv "Digitale Incasso Machtiging". Dit was in december al zo, en nu in mei nog steeds. Érg vervelend.
@Herman-Magenta-Swan#277928 So far there has been no indication or communication from bunq that they plan on supporting these "Digitale Incasso Machtiging". SEPA direct debits are fully supported however.
Beste Bunq, is hier al vooruitgang in? Ik snap dat niet alle implementaties fijn zijn maar aangezien dit wel in de markt gebruikt word is het wel zo klant vriendelijk om het dan toch maar te implementeren.
Hey there, @New-Magenta-Camel-588957064#284821 👋
We're currently evaluating the possibility of implementing this feature. We always aim to improve our services and meet our users' needs. We'll make an announcement if we decide to implement this feature. Your feedback is appreciated, and we'll keep you updated on any further developments. Thank you for your patience and understanding 🫶
@sotirios-Black-Moose#284823
Is there a roadmap available on the implementation of this feature? This is preventing me from using my account for certain payments, for instance my mortgage payment (which requires a 'doorlopende machtiging')
Hey there, @New-Pink-Impala-2701525434#285214 👋
We don't have an update on the implementation of this feature at the moment. However, we'll keep you informed by announcing any updates right here in case there are any changes. Your feedback is valuable, and we appreciate your patience as we work towards enhancing our services 🙌
Ook ik loop hier tegenaan. Op zijn minst bijzonder te noemen. Dit zijn gewoon Nederlandse partijen en bunq is een Nederlandse bank, dus hoe kan dit?
@Tijl-Blue-Badger#286102 bunq heeft de functie niet geïmplementeerd.
Ik loop tegen hetzelfde aan met Frank Energie. Graag support!
Ook bij Huren Noord Veluwe dit probleem. Zij geven aan dat er geen contract is met Bunq. Betaling daar gelukkig wel mogelijk met iDeal, maar toch bijzonder dat je ook hier dus in het nadeel bent als Bunq gebruiker.