• Direct uitloggen

Ik wil in elk scherm direct kunnen uitloggen.

Hoe is het nu:

Scherm 1) ga naar het 'Profile' sceherm

Scherm 2) kies User Account

Scherm 3) kies Current User Account en klil op de 'i' van informatie

Scherm 4) kies Log out of this User Account.

Ik vind dit een enorm gedoe en wil er altijd zeker van zijn dat ik direct ben uitgelogd. Dus elk scherm minder is winst en verkleint de kans op snelle vergissingen. Een kwaliteits issue.

Ik nam eerst aan dat zodra ik de app verliet (netjes met de back-button) dat ik gelijk uitgelogd was. Echter, na opnieuw de app op te starten bleek het stiekum in de achtergrond door te draaien.

Juist het in de achtergrond doordraaien levert een onnodig risico op.

Dank je Jasper, maar dat is niet wat ik bedoel. Als ik stop met de app, dan verwacht ik gelijk te zijn uitgelogd, niet pas een kwartier daarna. En op 5 minuten zetten werkt niet prettig, omdat ik dan na 5 minuten bladeren (zoeken, ed.) geljik word uitgelogd.

18 days later

Uit alle reacties is mij duidelijk dat jullie echt iets moeten doen om GEMAKKELIJK overal direct te kunnen uitloggen. Dat komt ook de veiligheid ten goede. F.

Zou het probleem opgelost zijn als er in het lijstje met tijden ook een optie "0 minutes" toegevoegd zou worden? Lijkt me niet een hele lastige feature om toe te voegen.

Nee, want vgm als je hem zelfs op 5 min zet en de app 5 min lang open/actief houdt dan word je uitgelogd na die 5 min. Als je 0 min instelt dan kan je de app dus helemaal niet gebruiken(omdat je meteen wordt uitgelogd) als het inderdaad op deze manier werkt.

Als hij na inactiviteit van 5, of meer minuten uitlogt vind ik dat prima natuurlijk. Daarnaast zou ik in het Profile scherm graag een uitlog-knop zien. Dus dat ik dan zeker ben van mijn modus.

Daar is nog veel ruimte voor een extra button onderaan de lijst met opties. Ik kan niet overzien welke andere knelpunten dat oplevert, en reageer dus vanuit mijn comfortabele positie als gebruiker.

3 months later

Graag snellere uitloggen dan 5 minuten. Wanneer ik nu op straat of in een winkel bankier heeft een zakkenroller 5 minuten om mij te beroven en mijn rekening te misbruiken.

In android kan je een lijstje met applicaties die open staan krijgen (bij mij een knopje onder mijn scherm) als je dan de bunq app wegveegt ben je direct uitgelogd.

Bij mij is dat dus 1 knopje en een veeg naar links (of rechts).

In iOS heb je ook zoiets, da's volgens mij 2x de home knop indrukken en dan weg vegen.

Niet als jij je telefoon locked 😜 Wie gebruikt anno 2017 geen cijfer/swype code of fingerprint om op z'n telefoon in te loggen?

Op ios blijf je nogsteeds ingelogged. Ook als je de app weg veegt.

In hetzelfde menu waar de auto uitlog functie zit kan je ook een dagelijks maximum bedrag instellen wat over te maken is zonder pincode. Als je dit op 0 zet is de pincode dus altijd nodig en kan niemand je rekening misbruiken.

Ze kunnen dan dus hooguit je saldo en transacties zien (voor maximaal 5 minuten)

Op Android blijf je ook nog gewoon ingelogd, dus deze info klopt niet.

Om een transactie uit te voeren vraagt de app sowieso voor een pin code/hand recognition of fingerprint :-)

Dan heb ik misschien een hele bijzondere telefoon in handen, want bij mij vraagt hij direct weer om mijn pincode als ik de app open, inlog, wegveeg en meteen de app weer open...

Tenzij het onder dat bedrag is wat je hebt ingesteld :)

Goed dat je me er op gewezen hebt 💪

Write a Reply...