GabriëlRookie
When creating a requests I often want to do this for my own device. Now the experience is a bit cumbersome by copy pasting the link. Just show it clickable as well ?
When creating a requests I often want to do this for my own device. Now the experience is a bit cumbersome by copy pasting the link. Just show it clickable as well ?
@Rielity#168032 When you create a request for yourself, why do you want to do it by link? When you create a request, you can also select one of your own accounts as the receiver of the request instead of sharing a link.
Nee het verzoek is dan voor een andere bank. Ik neem aan dat meer mensen nog andere banken gebruiken. Al is het voor een zakelijke bank, of onze gezamenlijke rekening. Ik doe mijn privé zaken op bunq.
@Rielity#168037 In that case you can probably use the topup feature.
Verdraaid, dat is zo. Vriendelijk bedankt :)
Hoewel mijn 'flow' als volgt is: betaal iets met telefoon, stuur van app een request zodat bedrag en omschrijving zinnig zijn.
Nu is het optoppen het bedrag intikken en dan is het een nietszeggende betaling maar welk n klik minder.
Terwijl alleen het klikbaar maken van de te kopiëren link voor mij de perfecte oplossing is... :)